کد خبر: ۱۳۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۸
ولی فقیه در استان فارس:

جنگ اراده ها به نفع مسلمانان خواهد بود/ موضوع حجاب نیازمند کار انقلابی است

امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز گفت: جنگ اراده ها با رهبری مقام معظم رهبری به نفع مسلمانان خواهد بود و موضوع حجاب نیازمند یک کار انقلابی است، نباید منتظر دستورالعمل ماند.

به گزارش شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام نمانده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه اول نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به اینکه یکی از بخش های قابل توجه در بیانیه گام دوم انقلاب معنویت است افزود: یکی از راه های تقویت اخلاص یاد مرگ و معاد است. نباید از واقعیات فرار کرد چون چیزی درست نمی شود باید با واقعیات ها مواجه شد تا به پیروزی رسید. باید توجه داشته باشیم که هر کاری که می کنیم ثبت می شود و خوشا به حال کسی که از فرصت پیش رو تا لحظه رسیدن مرگ، خوب و درست استفاده کرده باشد

امام جمعه شیراز در خطبه دوم با بیان اینکه مقاومت اسلامی در سطح جهان اسلام و در جا های مختلف دیگر دارد انجام می شود افزود: مرکز مقاومت اسلامی در ایران است، ما با تحریم های آمریکا مواجه هستیم و با همه وجود آن را حس میکنیم که مسئله مقاومت چقدر سخت است ولی توجه نمی کنیم که دیگران مثل شیخ زکزاکی در نیجریه که شش فرزندش شهید شد بیش از ما زحمت کشیده اند و محکم ایستاده اند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: در یمن می بینیم که فرزند جلو مادرش کشته می شود ولی در راهپیمایی روز قدس بعد از ایران دومین راهپیمایی بزرگ در حمایت از فلسطین است.جنگ اراده ها به نفع مسلمانان با رهبری مقام معظم رهبری خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به اروپایی ها گفت: شما ادعا داشتید که در همه موارد بهترین تمدن هستید، امروزه شیخ زکزاکی آزمایش تمدن شماست، امروز کودک کشی در یمن آزمایش تمدن شماست. آن هایی که دلباخته این تمدن هستند توجه کنند که خون مردم مظلوم از چنگال انگلیس، فرانسه و آمریکا می چکد. از چه تعریف می کند؟ از خون خوارانی که در طول 300 سال گذشته اساس تمدشان را بر پایه ظلم و خوردن حق مسلمانان گذاشته اند.از خجالت زدگی آمریکا همین بس که دیگر دور و بری هایش هم رویشان نمی شود از آن حمایت کنند.وقتی او از برجام خارج می شود، ما می خواهیم مقابله به مثل کنیم می گوید به شورای حکام، شورای حکام چه آبروی دارد دیگر؟ تمام این ظاهری که برای خودشان ساخته بودند در این آزمون های تاریخی فروریخت.

آیت الله دژکام با اعلام نقش جوان ها در دنیای امروز گفت: امروزه می گویند هر فرد یک رسانه است. جوان ها باید نقشش رسانه بودن خودشان را ایفا کنند و حالا که فضای گفتگو باز شده است، به زبان های مختلف مظلومیتی را که در دنیا است بیان کنند و تمدن آمریکایی و اروپایی را رسوا کنند.

امام جمعه شیراز با توضیح رخداد کشتار رضا خان در مسجد گوهرشاد و بارگاه امام رضا(ع) به جرم داشتن حجاب ادامه داد: اون روز زنان بارداری به خاطر داشتن حجاب بچه هایشان سقط شد. امروز روز قدرت و عظمت مسلمانان است، ما رضا خان، پسر آن و اجنبی ها را از کشور بیرون کردیم و حکومت اسلامی برپا کردیم . دشمن می داند در این مرز و بوم جایی ندارد و امروزه عده ای خودباخته بی دین را بعنوان مزدور برای حمله به حجاب قرار داده است. کسانی که کشف حجاب می کند حواسش باشد از رضا خان قلدر تر نمی شود، ایمان این مردم رضا خان را به سینه قبرستان فرستاد.

وی تصریح کرد: از مسئولین توقع داریم که به وظیفه خودشان طبق قانون در موضوع حجاب عمل کنند. این تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و همه 23 دستگاه باید با هم به این موضوع بپردازند. سلیقه به خرج بدهند و از کار دستورالعملی خارج شوند. این موضوع کار انقلابی لازم دارد.

گفتی است میز خدمت شرکت آب های شهری شهر شیراز در نماز جمعه هفته دیگر شهر شیراز جهت مراجعه مردم بر پا می باشد.

نظرات بینندگان