کد خبر: ۱۳۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
امام‌جمعه لامرد:

ظاهر شهر لامرد در شأن مردم نیست

امام‌جمعه لامرد با اشاره به اینکه ظاهر شهر در شأن مردم لامرد نیست، گفت: در جلسه‌ با حضور مسوولان ارشد لامرد قرار شد مشکلات آسفالت‌ها برطرف، بلوارها رنگ‌آمیزی و جایگاه‌های مسافربر نیز اصلاح و افزایش پیدا کند.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل شورای نگهبان، اظهار داشت: شورای نگهبان پشتیبان واقعی مردم، خار چشم دشمنان و یک‌نهاد قانونی است که در قانون اساسی آمده و کسانی که به این شورا حمله می‌کنند در حقیقت به قانون حمله می‌کنند زیرا شورای نگهبان با عملکرد خود جلو سلطه دشمنان را  می‌گیرد.

وی افزود: شورای نگهبان اگر جلو قوانینی که غربی هستند نگیرد، بسیاری از مصیبت‌ها به بار می‌آید.

امام‌جمعه لامرد خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: آقایانی که امسال قصد شرکت در انتخابات رادارند باید به این مسائل قانونی و نقش و وظیفه شورای نگهبان توجه کامل داشته باشند.

وی بابیان اینکه مردم لامرد انقلابی و مؤمن هستند اما حقیقتاً برخی موارد و صحنه‌هایی که مشاهده می‌شود در شأن این دیار نیست تصریح کرد: وضعیت حجاب در لامرد بعضاً ناامیدکننده بوده که باید در این زمینه نظارت‌ها بیشتر شود.

امام‌جمعه لامرد در خصوص اخذ مالیات‌ها نیز ادامه داد: مالیات‌هایی که از مردم اخذ می‌شود باید در همین شهر و منطقه و در راستای پیشرفت و رفاه مردم باشد.

وی خطاب به شهرداری لامرد نیز اضافه کرد: ظاهر شهر در شأن مردم لامرد نیست و در جلسه‌ با حضور مسوولان ارشد لامرد قرار شد مشکلات آسفالت‌ها برطرف، بلوارها رنگ‌آمیزی و جایگاه‌های مسافربر نیز اصلاح و افزایش پیدا کند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: مردم نیز باید مطالبه‌گر بوده تا لامرد به عنوان یک شهر نمونه در استان فارس بدرخشد.

فارس

انتهای پیام/
نظرات بینندگان