کد خبر: ۱۳۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۸
آیت‌الله خاتمی در جهرم:

حیثیت ما این است که با افتخار از انقلاب و نظام دم بزنیم

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در جمع اساتید جهرم با تاکید بر این که انقلاب چند مبنا از جمله روحانیت اصیل و انقلابی که باید آن را تقویت کرد، دارد، تصریح کرد: همه حیثیت ما این است که باافتخار از این نظام دم بزنیم.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله سید احمد خاتمی، شامگاه شنبه در دیدار اساتید حوزه علمیه و ائمه جماعات مساجد شهرستان جهرم که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، با اشاره به ارکان انقلاب اظهار داشت: این انقلاب چند مبنا از جمله روحانیت اصیل و انقلابی که باید آن را تقویت کرد، دارد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور، مراجع در سطح بالا و اصل بدنه حوزه انقلابی را از دیگر مبناهای انقلاب دانست و افزود: همه حیثیت ما این است که باافتخار از این نظام دم بزنیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچم‌دار توحید است، تصریح کرد: همه ما باید مروج توحید باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جهرم با توجه به وجود علمای توانمند و بزرگ، ظرفیت قطب فرهنگی شدن دارد، خاطرنشان کرد: من مردم جهرم را از قدیم به دلیل وجود عالمان وارسته و بزرگ دوست دارم.

 عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد: شهرستان جهرم علمای وارسته‌ای مانند آیت‌الله سید حسین آیت‌اللهی که امام‌جمعه و احیاگر حوزه در این شهرستان بودند، آیت‌الله حسین شب‌زنده‌دار جهرمی، سید عبدالرسول شریعتمداری و سید ابراهیم حق‌شناس که هرکدام الگویی برای طلاب هستند را دارد.

آیت‌الله خاتمی در پایان بیان داشت: اگر بخواهیم چند فقیه الگو در کشور را معرفی کنیم یکی از آن‌ها آیت‌الله شب‌زنده‌دار است.

نظرات بینندگان