کد خبر: ۱۳۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

تحویل تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین به نیروی دریایی سپاه

تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین در حوزه آشکارسازی، رفع آلودگی و حفاظت در برابر تسلیحات شیمیایی به نیروی دریایی سپاه تحویل شد.
به گزارش شیرازه، فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین رونمایی از تجهیزات جدید پدافند جنگ نوین به این نیرو در شیراز با اشاره به صدمات و آسیب‌هایی که کشور ما در جنگ تحمیلی از سلاح‌های کشتار جمعی دشمن متحمل شد، بر ضرورت توجه به ابزار و ادوات مقابله با جنگ نوین دشمن تاکید کرد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری گفت: کشور ما بعد از گذشت سال‌های متمادی از دفاع مقدس، شاهد شهادت دلاورمردانی است که با ابزار جنگ شیمیایی دشمن مجروح شده اند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران از قربانیان سلاح‌های شیمیایی دشمن است و در دوران دفاع مقدس علاوه بر شهادت رزمندگان غیور ما بر اثر مجروحیت شیمیایی، شهر‌های مرزی ما نیز در نهایت مظلومیت بار‌ها مورد هجوم سلاح‌های شیمیایی رژیم بعثی که برخوردار از حمایت قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار بود، قرار گرفت.

همچنین با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه نمایشگاه توانمندی‌ها و قابلیت‌های مراکز تولیدی محصولات دفاعی در حوزه پدافند جنگ نوین وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افتتاح شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های عرصه دفاعی، گفت: تولیدات این نمایشگاه محصول تلاش متخصصان داخلی کشور به ویژه جوانان متفکر، متعهد و انقلابی است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توجه به توان، ظرفیت و استعداد‌های داخلی امروز یک ضرورت محسوب می‌شود و مسئولان باید به این مهم توجه و اهتمام لازم داشته باشند.

دریادار تنگسیری افزود: تجهیزات نیروی دریایی سپاه از شناور تا تجهیزات موشکی، به دست توانمند جوانان مومن و متخصص انقلابی ساخته شده است و به فضل الهی از این تجهیزات جدید نیز در زمین و دریا استفاده خواهیم کرد.
منبع: صدا و سیما
نظرات بینندگان