کد خبر: ۱۳۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۸
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی فارس در گفتگو با شیرازه:

خبرنگاری هنوز به عنوان مشاغل سخت شناخته نمی شود/رونمایی از آخرین خدمات سازمان تامین اجتماعی در روز تامین اجتماعی

محمد مصلائی گفت: تلاش است که خبرنگاری در رده مشاغل سخت و زیان آور شناخته شود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

محمد مصلائی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی فارس در گفتگو با شیرازه، با بیان اینکه خبرنگاری هنوز به عنوان مشاغل سخت شناخته نمی شود، اما در تلاشیم که این شغل در رده مشاغل سخت و زیان آور شناخته شود، اظهار داشت: برای این مسئله، کمیته های مختلفی وجود دارد که در حال بررسی هستند.

وی با بیان اینکه آخرین خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان، طرح جدیدی است که امروز رونمایی خواهد شد تصریح کرد: 45 مورد از خدمات تامین اجتماعی با عنوان خدمات راه دور در این طرح ارائه می شود که بیمه شدگان می توانند در محل کار یا منزل، از این خدمات بهره مند شوند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی فارس، بازنشستگان، بیمه شدگان و کارکنان را شرکای تامین اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد که در این هفته میثاقی دوباره با بیمه شدگان داشته باشند.

مصلائی با بیان اینکه یک هزار و 30نفر همکار در سطح استان داریم افزود: 2میلیون و 200 نفر در سطح استان بیمه شده تبعی و اصلی تحت پوشش داریم که این حدود 45درصد جمعیت بیمه شده استان را شامل می شود.

وی ادامه داد: 198هزار نفر مستمری بگیر داریم که ماهانه 266میلیارد تومان مستمری پرداخت می کنیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی فارس یادآورشد: 12هزار و 700نفر مقرری بیمه بیکاری داریم که ماهانه 24میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت می کنیم.

مصلائی با بیان اینکه مجموعه تامین اجتماعی در تلاشند که بتوانند خدمات بهینه و هرروز بهتر از روز قبل ارائه کنند اظهار داشت: یکی از خدمات بیمه ای که با استقبال بی نظیری روبرو شد، بیمه زنان خانه دار بود که هدف این بیمه، تامین امنیت آینده این قشر از جمعیت جامعه دانست که برای خرید این بیمه، تأهل شرط نیست.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان