کد خبر: ۱۳۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۸

خیز فجر سپاسی برای شروع بازی‌های لیگ دسته یک؛ برنامه مسابقات چهارجانبه شیراز اعلام شد

مسابقات چهارجانبه شیراز از روز ۲۸ تیرماه با حضور تیم‌های فجرسپاسی، شاهین بوشهر، پارس جنوبی و گل گهر در ورزشگاه حافظیه آغاز می‌شود.
تقریباً 20 روز دیگر تا شروع رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور باقی مانده و استان فارس با 2 تیم فجر سپاسی و قشقایی شیراز در این دوره از لیگ حضور دارد. 

هر چند سال‌هاست که مردم استان فارس و به‌ویژه شهر شیراز منتظر صعود تیم‌های فوتبال این استان به لیگ برتر است اما این اتفاق رخ نداده و با توجه به جایگاه نمایندگان استان در دوره قبل به نظر بعید است که به این زودی شاهد صعود به لیگ برتر باشیم. 

تیم فجر شهید سپاسی یکی از تیم‌هایی که در فوتبال ایران به تیم کادرساز و بازیکن‌ساز مشهور است در این دوره از رقابت‌ها با سرمربی‌گری داوود مهابادی به استقبال مسابقات رفته و قبل از شروع رسمی بازی‌ها مسابقات چهارجانبه‌ای را با حضور 3 تیم لیگ برتری تدارک دیده و هدف از این موضوع نیز آمادگی بازیکنان عنوان شده است. 

مسابقات چهارجانبه از روز 28 تیرماه با حضور تیم‌های فجرسپاسی، شاهین بوشهر، پارس جنوبی و گل گهر در ورزشگاه حافظیه آغاز می‌شود. نخستین دیدار بین دو تیم فجرسپاسی و شاهین بوشهر در روز جمعه برگزار می‌شود. 

این مسابقات از شبکه استانی فارس به صورت زنده پخش می‌شود و تماشای دیدارها برای علاقه‌مندان رایگان است.‌ براساس برنامه اعلام شده  در نخستین دیدار فجرسپاسی روز جمعه 28 تیرماه ساعت 19:30 به دیدار شاهین بوشهر می‌رود و پس از آن در روز شنبه 29 تیرماه ساعت 19:30 پارس جنوبی جم  با گل گهر سیرجان‌ به رقابت می‌پردازند. 

در دیدار سوم تیم بازنده بازی اول با تیم بازنده بازی دوم‌ روز یکشنبه 30 تیرماه ساعت 19:30 در ورزشگاه حافظیه شیراز‌ به مصاف هم می‌روند و در بازی فینال نیز  تیم برنده بازی اول با تیم برنده بازی دوم‌ در روز دوشنبه 31 تیرماه ساعت 19:30 به رقابت می‌پردازند. 

تیم فجر شهید سپاسی در رقابت‌های فوتبال جام آزادگان فصل 97-98 با کسب 9 پیروزی، 11 تساوی و همچنین قبول 10 شکست با 38 امتیاز از 30 بازی در رده نهم جدول جای گرفت. این تیم همچنین 26 گل به ثمر رساند و 24 بار دروازه خود را باز شده دید.

تیم فجر در ابتدای فصل گذشته قرار بود با وحید رضایی به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کند، در شروع فصل با مجید صالح به توافق رسید و سپس اسماعیل زارع مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفت و در نهایت داوود مهابادی سرمربی این تیم شد که در این فصل نیز حضور دارد. 

براساس گفته‌های مهابادی تیم فجر سپاسی در پایان فصل قبل 5 بازیکن خود را به دلیل پایان یافتن خدمت سربازی و 2 بازیکن را به دلیل شرایط مالی از دست داده است. وی از اضافه شده 5 بازیکن سرباز جدید و یک بازیکن آزاد از تیم ملوان به فجر سپاسی سخن گفته است. 

مهابادی هدف خود را ساخت یک تیم جدید و تازه در این دوره از لیگ اعلام کرده و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری را موقعیتی برای شناخت نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دانسته است. 

مشکلات مالی و عدم پرداخت بخشی از مطالبات سال گذشته از موانع و سختی‌هایی این تیم باسابقه شیرازی است که سرمربی این تیم به آن اشاره می‌کند. 

باید دید که با شروع لیگ دسته یک فوتبال زردپوشان فجر سپاسی چه بازی از خود ارائه می‌دهند و آیا می‌توانند نتایجی بهتر از دوره پیش رقم بزنند یا خیر. / تسنیم


نظرات بینندگان