کد خبر: ۱۳۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۸

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش وارد آباده شد

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش به‌ منظور حضور در مراسم یکصدمین سال تأسیس آموزش‌ و پرورش شهرستان آباده، آغاز احداث یک واحد آموزشی، بازدید از روند تکمیل یک پروژه رفاهی، فرهنگی و دیدار با فرهنگیان شهرهای مختلف در شمال استان، وارد فارس شد.
به گزارش شیرازه، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش به‌ منظور شرکت و سخنرانی در مراسم یکصدمین سال تأسیس آموزش‌ و پرورش شهرستان آباده، کلنگ زنی یک واحد آموزشی و بازدید از روند تکمیل مرکز رفاهی فرهنگی فرهنگیان شمال فارس در شهرستان اقلید و دیدار با فرهنگیان شهرهای خرم بید، سرچهان و مشهد مرغاب وارد فارس شد.

در بدو ورود سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش به شهرستان آباده، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، معاون استاندار فارس، نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار آباده و جمعی از مسئولین محلی از وی استقبال کردند.

حسینی در ابتدای ورود به آباده، ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر، به اهداء گل و قرائت فاتحه، به مقام بلند شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

گفتنی است در این سفر سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش را  حجت‌الاسلام علی‌عسگری، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش‌ و پرورش همراهی می‌کند.
انتهای پیام/323
نظرات بینندگان