کد خبر: ۱۳۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس:

امسال میزبان 68 عنوان نمایشگاهی در فارس خواهیم بود

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس اعلام کرد که سایت نمایشگاهی فارس واقع در شیراز امسال و با برنامه ریزی دقیق، میزبان 68 عنوان نمایشگاهی خواهد بود.
سید محمود موسوی پنجشنبه 27 تیرماه در یک کنفرانس خبری گفت: تا سال 96 تعداد عناوین نمایشگاهی که در شیراز برگزار می شد، 50 عنوان بود که با هماهنگی مدیریت ارشد استان و همراهی سایر دستگاه‌ها، این تعداد در سال 97 به 60 عنوان افزایش یافت.

او اضافه کرد: امسال علیرغم تحریمها و مشکلات اقتصادی موجود، برنامه ریزی و پیش بینی لازم برای برگزاری 68 عنوان نمایشگاهی انجام شده است.

موسوی گفت: بخشی از تلاشها مصروف برگزاری عناوین نمایشگاهی که تاکنون برگزار نشده یا نمایشگاه‌هایی که قبلا برگزار و طی چند سال گذشته تعطیل شده، بوده است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس خاطرنشان کرد: امسال از 68 عنوان نمایشگاهی پیش بینی شده 8 عنوان یا اولین نمایشگاه یا نمایشگاه تعطیل شده است.

موسوی یادآور شد که نمایشگاه قهوه و خرما از نمایشگاه‌های اول و نمایشگاه ورزش و فرش ماشینی و موکت و ... از نمایشگاه‌های تعطیل شده‌ای است که سال گذشته برگزار شده و امسال هم تداوم خواهد داشت.

چهارمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر، اتحادیه طلا و جواهر فارس

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس از برگزاری چهارمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهر سنگها در شیراز خبر داد و گفت: این نمایشگاه با همکاری اتحادیه طلا و جواهر و زیورآلات فارس و شرکت رستاک پادویژن در روزهای شانزده تا نوزده مردادماه در شیراز برگزار خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد که این نمایشگاه در مرحله پذیرش متقاضیان حضور است و امکان ثبت نام و گرفتن غرفه برای علاقه مندان وجود خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس گفت: این نمایشگاه بعد از هفت سال تعطیلی، امسال و با همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف و تلاشی گسترده و یکساله، مجوز برگزاری دریافت کرده است.

موسوی این نمایشگاه را یک رویداد بسیار مهم و ویژه دانست و گفت: امیدواریم این نمایشگاه به عنوان یکی از برنامه‌های تقویمی نمایشگاهی در فارس تبدیل شده و در آینده به شکلی بین المللی برگزار شود./ ایسنا


نظرات بینندگان