کد خبر: ۱۳۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۸
رئیس ستاد اقامه نماز شیراز خبر داد:

آرامگاه شهید دستغیب همزمان با هفته نماز جمعه در شیراز، گلباران می شود

فخارزاده‌ رئیس ستاد اقامه نماز شیراز از گلباران آرامگاه شهید دستغیب به عنوان امام جمعه شهید، خبر داد و گفت: ۲ شهید استان مربوط به ستاد نماز جمعه شیراز می شود که از خانواده این شهدا تجلیل می شود.
به گزارش شیرازه، احمد فخارزاده رئیس ستاد اقامه نماز شیراز با اشاره به اینکه پنجم مردادماه روز اقامه نماز جمعه است، گفت: کمتر به اهمیت نماز جمعه توجه شده است، مبنای این نام گذاری به تاسی از اقامه اولین نماز جمعه تهران بعد از انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله «سید محمود طالقانی (ره)»، برگزار شد.
 
رئیس ستاد اقامه نماز شیراز با تاکید بر اینکه در این ایام باید جلوه های ویژه نماز جمعه را به مردم نشان داد، اظهارداشت: از یکم تا هفتم مردادماه هفته نماز جمعه است.
 
فخارزاده با یادآوری این مطلب که دبیرخانه چهلمین سالروز برگزاری نماز جمعه در مسجد جامع شهدا برپا شده است، اضافه کرد: تیم های مشاوره، پزشکی و جمعی از مسئولین شیراز در روستای «گردخون»، حضور می یابند.
 
وی با اشاره به اینکه جلسه توجیهی برای مسئولین ستاد برگزاری نماز جمعه برگزار می شود، اظهارداشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس، دیدار با خانواده معزز شهدای نماز جمعه و جانبازان از جمله برنامه های این ایام است.
 
فخارزاده از گلباران آرامگاه شهید دستغیب به عنوان امام جمعه شهید، خبر داد و گفت: 2 شهید استان مربوط به ستاد نماز جمعه شیراز می شود که از خانواده این شهدا تجلیل می شود.
 
وی اضافه کرد: 50 نفر از افراد شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی تجلیل می شود.
 
فخارزاده با اشاره به اینکه از 420 نفر نیروی مردمی که در ستادهای نماز جمعه فعالیت دارند، اضافه کرد: رسانه ها جلوه های عظیم نماز جمعه را به تصویر بکشند.

بر اساس این گزارش در ادامه، حجت الاسلام «مرتضی ستوده»، هم با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه در جمهوری اسلامی است، گفت: نماز جمعه با این چهله به سرانجام می رسد و چهله های مختلف مثل اربعین در اسلام برگزار می شود.

مسئول ستادهای نماز جمعه استان فارس با تاکید بر اینکه کمیته های مختلف در خصوص چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه برپا خواهد شد، اظهارداشت: از این رو ستادهای کشوری هم اجرایی شده است.
شبستان
پایان پیام/
نظرات بینندگان