کد خبر: ۱۳۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۸
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبیین کرد؛

نیروهای مسلح هر زمان مجاز باشند تمام زراد خانه های صهیونیست ها را با خاک یکسان می کنند

حجت‌الاسلام جلیلی صفت گفت: دشمن نمی تواند حیثیت از دست رفته خود را امروز به دست بیاورد، ما به حمدالله امروز در بهترین وضعیت قرار داریم، نیرو های مسلح هر زمان مجاز باشند تمام زراد خانه های صهیونیست ها را با خاک یکسان می کنند.
حجت‌الاسلام «احمد جلیلی صفت»، امروز (یکشنبه ۳۰ تیر) در سی و هفتمین سالگرد آیین بزرگداشت شهید عباس دوران که در تالار حافظ برگزار شد، شهید دوران را افتخار نه تنها فارس بلکه مجامع بین المللی دانست و گفت: آوازه شهید دوران همه دنیا را پوشش داده است.

نیروهای مسلح هر زمان مجاز باشند تمام زرات خانه های صهیونیست ها را با خاک یکسان می کنند

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، انجام یکصد پرواز عملیاتی شهید دوران در کمتر از ۲ سال را مورد توجه قرار داد و افزود: انجام این کار بسیار سنگین است که شهید دوران آن را انجام داد، همچنین رفتن به عملیاتی که بازگشت پنج درصدی را دارد جز از انسان خداباور از فرد دیگری بر نمی آید.

 وی، به رجز خوانی های دشمن و استکبار اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان تحریم ها را به رخ می کشند مگر ما تاکنون تحریم نبوده ایم، تحریم هستید، ما در اوایل انقلاب دست‌خالی آمریکا را به اسارت گرفتیم، هنگامی‌که لانه جاسوسی را تسخیر کردیم غیرازاین است که مأموران استکبار را دستگیر کرده‌ایم.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردیم، اما امروز هم موشک‌های ما دشمن را مبهوت کرده است.

حجت الاسلام جلیلی صفت با بیان اینکه شهید دوران مدال افتخاری برای استان فارس و خانواده خود است، تصریح کرد: امروز ما به این دلیل محکم حرف می زنیم که افتخار این افراد را داریم.

 وی بیان کرد: دشمن نمی تواند حیثیت از دست رفته خود را امروز به دست بیاورد، ما به حمدالله امروز در بهترین وضعیت قرار داریم، نیرو های مسلح هر زمان مجاز باشند تمام زراد خانه های صهیونیست ها را با خاک یکسان می کنند، این از برکت شخصیت بزرگی است که شناخته شدنی نیست، شخصیت آسمانی را نمی توان شناخت./ شبستان


نظرات بینندگان