کد خبر: ۱۳۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۸

برگزاری نشست هماهنگی سومین یادواره ۲۰۰۰ شهید عشایر و ایلات استان فارس در شیراز

نشست هماهنگی برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۲۰۰۰ شهید عشایر و ایلات استان فارس با حضورسردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس، فرمانده سپاه عشایر استان فارس و تعدادی از معتمدین و نخبگان عشایر استان برگزارشد.

به گزارش شیرازه، نشست هماهنگی برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۲۰۰۰ شهید عشایر و ایلات استان فارس با حضورسردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس، فرمانده سپاه عشایر استان فارس و تعدادی از معتمدین و نخبگان عشایر استان برگزارشد.

در این نشست، روح الله رشیدی دبیر ستاد یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید عشایر ایلات خمسه استان فارس ضمن یادآوری رشادت های عشایر در طول دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیان کرد: عشایر تا آخرین قطره خون پای آرمان ها و نظام جمهوری اسلامی خواهند ماند و خون شهدای عشایر خود گواه این موضوع است. وی برگزاری دو یادواره شکوهمند در طول دو سال گذشته که با استقبال مردم رو به رو شده‌ است را نشانه حرکت آتش به اختیار جوانان عشایر دانست که این مهم همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و در پایان خواستار همکاری تمام نهادها و به خصوص سپاه فجر استان در هر چه بهتر برگزار کردن یادواره پیش رو شد.

سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و با یادآوری رشادت ها و دلاوری عشایر در طول تاریخ و به خصوص جنگ تحمیلی صحبت گفت: تا همیشه مدیون شهدا هستیم و هر گونه همکاری و مساعدت در زمینه برگزاری یادواره شهدای  عشایر استان لازم باشد، دریغ نخواهیم کرد

در پایان این نشست، هدیه ای با نشان یادواره دو هزار شهید عشایر استان فارس توسط سپاه عشایر آماده شده بود، توسط روح الله رشیدی به نمایندگی از خانواده شهدا به سردار غیاثی اهدا گردید.

گفتی است این یادواره در آبان ماه سال جاری و با محوریت شهر شیراز برگزار خواهد شد.



نظرات بینندگان