کد خبر: ۱۳۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۸

کامفیروز صاحب شهرک صنعتی می شود

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس از ايجاد ناحيه صنعتی كامفيروز در شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: هم‌اینک در مراحل اخذ استعلامات از دستگاه‌های اجرايی هستيم.
به گزارش شیرازه، احد فتوحی  مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه رفع مشکلات شهرستان مرودشت اظهار داشت: ایجاد این ناحیه صنعتی از مصوبات هیئت‌وزیران است که باهدف فراهم کردن زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و اشتغال پایدار در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرارگرفته و زمینی به مساحت حدود 30 هکتار مشخص‌شده که در مراحل اخذ استعلامات از دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

وی افزود: در صورت اخذ پاسخ مثبت استعلام‌ها و طی تشریفات قانونی، ایجاد این ناحیه عملیاتی می‌شود و طرح‌های زیرساختی نیز به‌صورت فاز به فاز در آن انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، امید است تا پایان امسال مراحل ایجاد این ناحیه صنعتی به‌عنوان سومین شهرک صنعتی در شهرستان مرودشت انجام شود.

فتوحی بابیان اینکه هم‌اکنون در شهرستان مرودشت شهرک صنعتی فتح‌آباد و ناحیه صنعتی انجیره فعال است و در آن‌ها متقاضیان بخش صنعت سرمایه‌گذاری کردند، تصریح کرد: هم‌اکنون حدود 75 قرارداد با متقاضیان در این دو شهرک صنعتی منعقدشده که از این تعداد 42 واحد با اشتغال 580 نفر در مرحله فعالیت قرار دارند.

وی اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی فتح‌آباد را از برنامه‌های مهم این شرکت اعلام و مطرح کرد: در این زمینه برنامه‌هایی در دست اجرا است.

این مقام مسؤول عنوان کرد: با توجه به وجود متقاضیان سرمایه‌گذاری و ظرفیت محدود این دو شهرک صنعتی، ایجاد نواحی جدید صنعتی در این شهرستان دارای ضرورت است و علاوه بر کامفیروز، ایجاد ناحیه صنعتی درودزن نیز در برنامه این شرکت قرار دارد.

در این جلسه موانع طرح خط انتقال برق شهرک صنعتی فتح‌آباد مطرح و قرار شد در خصوص تسریع در اجرای این طرح دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم انجام دهند.

انتهای پیام/323
نظرات بینندگان