کد خبر: ۱۳۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
فرماندار سروستان در گفتگو با شیرازه خبر داد:

سروستان، نامزد شهر پایتخت کتاب/ جیره بندی آب در کوهنجان

پورزارعی از انتخاب سروستان به عنوان نامزد شهر پایتخت کتاب خبر داد.

محسن پورزارعی فرماندار سروستان در گفتگو با خبرنگار شیرازه، از نامزدی شهرستان سروستان به عنوان شهر پایتخت کتاب خبر داد و گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی این هفته که با حضور امیدبخش، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، برای این امر برنامه های خاصی پیش بینی شده که جهت اجرا به ادارات ارسال خواهد شد.

وی همچنین به سالروز تشکیل اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی، و حضور رئیس دفتر آیت الله دژکام در جلسه شورای فرهنگ عمومی این هفته اشاره کرد و گفت: در این خصوص هم برنامه هایی پیش بینی شده است که نمایشگاه کتاب یکی از این برنامه هاست.

پورزارعی مشکلات عمده در تابستان را بحران خشکسالی و آب دانست و اظهار داشت: در شهر کوهنجان، مجبور به جیره بندی آب به صورت سه روز به سه روز شده ایم.

فرماندار سروستان با بیان اینکه چاه این شهر بسیار کم آب شده و در صدد حفر چاه جدید هستیم گفت: با مخزن جدیدی که جدیدا به مدار وارد شده، و نیز با همکاری و صرفه جویی مردم، مدیریت آب نتیجه داده و خداراشکر کمی اوضاع بهتر شده و امیدواریم همینگونه پیش برود تا شهریورماه که بتوانیم چاه جدید را حفر کنیم.

به گفته وی، با دستگاه های خریداری شده جدید، سروستان در زمینه برق مشکل خاصی ندارد و از شرق شهرستان تا غرب، مشکل برق سال های پیش مرتفع شده است.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان