کد خبر: ۱۳۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
در نشست تخصصي فرهنگياران، مبلغان و هاديان سياسي شهرستان جهرم مطرح شد

امروزه هم اندیشی، تولید محتوا، کار تشکیلاتی از اهم مسائل است

یک استاد دانشگاه گفت: امروز به واسطه رايج شدن انواع رسانه هاي جمعي و مجازي، لزوم هم انديشي و توليد محتوا و نظارت محتوايي بر مطالب و منابع اين رسانه ها، در قالب شبکه سازي، اهميت دادن به کارهاي تشکيلاتي، انسجام افکار و ايجاد وحدت رويه ميان مبلغان، فرهنگياران و هاديان سياسي بسيار ضروري است.
به گزارش شیرازه، در اين نشست تخصصي، دکتر مجتبي اشرافي، مدير انديشکده مطالعات راهبردي کريمه(س) با تبيين مواضع رهنمودي و راهبردي امام خامنه اي مدظله العالي در ذيل بيانيه گام دوم ماندگاري انقلاب اسلامي، بر عملياتي بودن بيانيه گام دوم به عنوان يک سند بالادستي تأکيد و بيان داشت که انقلاب اسلامي در پساچهل سالگي خود به کيفيت عملکرد مي انديشد و توجه بيشتر و پررنگ تر به حضور و نقش آفريني ملت در تحولات اجتماعي، سياسي و فرهنگي.


اين استاد دانشگاه، وظيفه مبلغان و فرهنگياران را در ترويج و تبيين نشاط اجتماعي و اميد به آينده، بسيار مهم و اثرگذاري حداکثري مبلغان، فرهنگياران و هاديان سياسي را منوط به دلي بودن عملکردشان دانسته و اظهار اميدواري نمودند که رويه پيش گرفته در امر تبليغ و ترويج شعاعر ديني و توجه به توصيه ها و منويات مقام عظمي ولايت در حيطه بيانيه گام دوم، شيريني ميوه و ثمره درخت تنومند انقلاب اسلامي را بيش از پيش به ملت هميشه در صحنه ايران خواهد چشاند و يقينا اين تلاش ها و هميت ها مورد توجه و نظر امام زمان عجل الله تعالي بوده و خواهد بود.

  در اين جلسه، برخي ديگر از اساتيد و مسئولان ارشد استاني به تبيين و بررسي مواضع فرهنگياران و مبلغان پرداختند.

سيد صمد حسيني، مديريت روشنگري استان با ارائه آمار برگزاري نشست هاي تخصصي روشنگري و بصيرتي در سطح شهرستان هاي استان، روند روبه رشد همفکري و همکاري هاي انديشه ورزي در طي سال هاي اخير را اميدوارکننده دانست و تأکيد داشت که امروز به واسطه رايج شدن انواع رسانه هاي جمعي و مجازي، لزوم هم انديشي و توليد محتوا و نظارت محتوايي بر مطالب و منابع اين رسانه ها، در قالب شبکه سازي، اهميت دادن به کارهاي تشکيلاتي، انسجام افکار و ايجاد وحدت رويه ميان مبلغان، فرهنگياران و هاديان سياسي بسيار ضروري است.

در اين نشست تخصصي، همچنين حجه الاسلام کريميان، دکتر صفرپور، مهندس مرادي و مهندس باقري از اساتيد و فرهنگياران، به ايراد سخنراني در رابطه با رسانه، گام دوم و ... پرداختند.

امروزه هم اندیشی، تولید محتوا، کار تشکیلاتی از اهم مسائل استامروزه هم اندیشی، تولید محتوا، کار تشکیلاتی از اهم مسائل است
امروزه هم اندیشی، تولید محتوا، کار تشکیلاتی از اهم مسائل استامروزه هم اندیشی، تولید محتوا، کار تشکیلاتی از اهم مسائل است
امروزه هم اندیشی، تولید محتوا، کار تشکیلاتی از اهم مسائل است

انتهای پیام/

نظرات بینندگان