کد خبر: ۱۳۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸

تبار ترور

سازمان مجاهدین خلق را می‌توان از جمله گروه‌هایی دانست که خشونت و ترور عنصر جدایی‌ناپذیر ایدئولوژی التقاطی آن را شکل می‌داد. سازمانی که نام مجاهد بر خود گذاشته و داغ 17000 شهید رو بر دامان ما گذاشته است.
 به گزارش شیرازه، در ادبیات سیاسی جامعه ایران اسلامی، نفاق علاوه بر یک مفهوم دینی مذموم، یک مصداق سازمانی آشکار و روشن و تجسد یافته دارد: سازمان مجاهدین خلق ایران.

این سازمان از سال ۱۳۴۴ که به عنوان یک سازمان ضد استبدادی علیه حکومت پهلوی و ضد امپریالیستی علیه منافع آمریکا ایجاد شد تا امروز که به نیرویی وابسته و تحت الحمایهٔ آمریکا و عربستان تبدیل شده است و مسیر درازی را پیموده و جنایات فراوانی را مرتکب شده است.

بررسی چرایی تبدیل یک سازمان ضددیکتاتوری به ابزاری در دست دیکتاتورهایی مانند صدام و آل سعود؛ و چگونگی تبدیل یک سازمان چپ‌گرا به مجموعه‌ای تحت الحمایهٔ آمریکا می‌تواند برای امروز ما بسیار درس‌آموز باشد. این بازخوانی هنگامی ضرورت بیشتر خود را نشان می‌دهد که بدانیم نظام سلطه استکباری با همکاری رژیم منحوس آل سعود و صهیونیست‌ها در یک برنامهٔ جدید به دنبال به کارگیری مجدد این سازمان نفاق علیه ملت ایران هستند. 
همزمان با ایام عملیات مرصاد بازخوانی برخی از جنایات گروهک پلید منافقین برای مردم درس آموز خواهد بود که جلادان دیروز چطور امروز دم از حقوق انسانی می زنند؟ در زیر لینک آخرین مطالب سایت شیرازه پیرامون معرفی، فعالیت ها و جنایات این گروهک تروریستی را مشاهده می کنید:

تبار ترورتبار ترورتبار ترورتبار ترورتبار ترورتبار ترورتبار ترورتبار ترورتبار ترور

















نظرات بینندگان