کد خبر: ۱۳۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله (عج):

مأنوس بودن با قرآن، سرافرازی را به دنبال دارد

حجت الاسلام علیزاده در آئین افتتاحیه مسابقات قرآنی حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) گفت: اگر از سفره معنوی قرآن بهره مند شود و با قرآن مانوس شود مشکلاتش حل می شود.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام علیزاده مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی که به همت حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) میانرود، در شاپورجان برگزار شد، اظهار داشت: گاهی انسان از لحاظ روحی گرسنه است و گرفتاری روحی دارد که اگر از سفره معنوی قرآن بهره مند شود و با قرآن مانوس شود مشکلاتش حل می شود.

وی نماز را وسیله ارتباط بنده با خدا و قرآن را باعث تقرب و ارتباط بیشتر به درگاه باری تعالی دانست و تصریح کرد: قرآن مایه آرامش است و هر کجا انسانها با قرآن مانوس بودند سرافراز شدند در دوران دفاع مقدس همین الفت با قرآن بود که رزمندگان آنطور حماسه آفریدند و به جایگاههای بالا رسیدند.

علیزاده با بیان ینکه بیایید خانه هایتان را با قرآن نورانی کنید تا شیطان رخت بربندد و خیر و برکت در زندگی هایتان زیاد شود گفت: فرزندان خود را تشویق کنید در برنامه های قرآنی شرکت فعال داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله (عج)، در ادامه تأکید کرد: امروز دشمن می خواهد جوانان و نوجوانان را از قرآن دور کند و با اینکار ضربات مهلک فرهنگی را به جامعه جوان ما وارد کند.

به گفته وی، استکبار کشور را از لحاظ اقتصادی، سیاسی، اطلاعاتی و فضای مجازی مورد هجمه قرار داده که بایستی با هوشیاری ویژه جوانان انقلابی به عنوان افسران جنگ نرم، توطئه های آنان را همچون همیشه با بصیرت خنثی کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله (عج)با یادآوری اینکه امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و ولایت فقیه، ملتهای دیگر انقلاب ما را الگو قرار دادند؛ یادآور شد: ما از محرم و رمضان درس گرفتیم و به جایگاهی رسیدیم که دشمن جرات و توان حمله نظامی را ندارد و فقط به دنبال جنگ روانی است.

علیزاده ضمن تصریح بر اینکه دولت و مردم نباید فریب دستکش مخملی استکبار را بخورند اظهار داشت: رئیس جمهور کنونی آمریکا این دستکش را نیز بیرون آورده و خبیثانه روال روسای جمهور پیشین آمریکا را در پیش گرفته و الحمدلله تاکنون این جمهوری اسلامی ایران بوده که با سربلندی و صلابت باعث شکست و تحقیر آنها شده است.

به گفته وی، رهبری عزیز، با درایت و شجاعت و تدبیر، کشور را در دنیای پرتلاطم امروز به ساحل امن رهنمون ساختند و ان شاء الله موفقیت نصیب محور مقاومت و امت اسلام خواهد شد و پیروزی نهایی نزدیک است.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان