کد خبر: ۱۳۱۵۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد/ تناقض رفتار جمالی در اعتقاد به بومی گرایی

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد. این در حالی است که گزینه جایگزین محمد کاظم نظری از استانداری قم به کهگیلویه و بویراحمد می آید.
به گزارش شیرازه، از لحظاتی پیش خبری مبنی بر تغیر معاون سیاسی ، امنیتی استداندار کهگیلویه و بویراحمد بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفته است. یک منبع آگاه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این خبر ، اظهار داشت : با بازنشستگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گزینه جایگزین وی احد جمالی است که در استان قم مشغول به فعالیت است.
وی افزود: احد جمالی مدیرکل سیاسی، امنیتی استان قم جایگزین معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد/ تناقض رفتار جمالی در اعتقاد به بومی گرایی

معاون سیاسی جدید کیست؟
قم نیوز نوشت : جمالی در بین سیاسیون فارس چهره نام آشنایی است. او متولد شهر فسا و از سوابقی همچون مدیر آموزش و پرورش مناطق ششده و قره بلاغ و خرامه، مدیر کل حراست استانداری فارس در زمان انصاری لاری، مشاور عمرانی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات، مدیر دفتر فنی و عمران اداره کل اوقاف فارس را در کارنامه خود دارد.

جمالی که یکی از اصلاح طلبان تندرو فارس محسوب می شود، چند بار سعی کرد، شانس خود را برای نشستن بر کرسی نمایندگی مجلس هم امتحان کند اما رد صلاحیت شد.

وی که سال ها رئیس حزب اعتماد ملی در فارس بوده در سال ۹۲ رئیس ستاد عارف در انتخابات ریاست جمهوری بود و با کناره گیری وی به ستاد روحانی پیوست.
 
شنیده شده که، وی به همراه چند تن از اعضای حزب اعتماد ملی از جمله سیدمحمدعلی افشانی استاندار سابق فارس، در نامه ای به رئیس جمهور، خواستار رفع حصر سران فتنه شدند و نهایتاً در خردادماه سال ۹۳ به تیم سیدمحمد احمدی پیوست و به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس معرفی شد.

وقتی روحانی پیروز انتخابات شد، جمالی به عنوان یکی از گزینه های استانداری فارس مطرح بود اما احمدی استاندار شد.

جالب اینجاست که در بندی از نامه جمالی به حسن روحانی به عنوان رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان فارس، انتخاب مدیران ارشد و میانی استان ها و سایر مدیران نیز توجه به ظرفیت های اقلیمی، اجتماعی، انسانی و علمی هر استان در ایجاد همدلی منطقه ای و ملی، جهت بستن راه هرگونه سوء تفاهمی آورده شده و معلوم نیست چگونه ایشان به عنوان فردی که بومی استان فارس است و به انتصابات غیر بومی معتقد نیست با حضور دوباره در استانی با فضای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کاملاً متفاوت با اقلیم زاد و بوم خود موافقت کرده است و چرا از توانمندی های ایشان در استان فارس استفاده نشده است و یا فعالیت ایشان با این سوابق متعدد در استان فارس ممکن نبوده است؟

بخشی از نامه ایشان به رئیس جمهور به نقل از شبکه اینترنتی آفتاب به این شرح است:

بسمه تعالی
حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری منتخب ملت ایران
با سلام و تحیات وافره

خدای را سپاسگزاریم که مجموعه عوامل در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم به گونه ای رقم خورد که ملت عزیز ایران با درایتی وصف ناپذیر رای اعتماد خود را به شخصی نشان دادند که دولت خود را"دولت تدبیر و امید " نامید. در این میان نقش تاریخی شخصیت های بر جسته ای هم چون آیت اله هاشمی رفسنجانی ، حجه الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و دکتر محمد رضا عارف در تحقق چنین نتیجه ای غیر قابل انکار است.

 اکنون که سکان اجرایی کشور به زودی به حضرتعالی سپرده می شود شورای هماهنگی اصلاحات استان فارس مرکب از احزاب وتشکلها و فعالان اصلاح طلب این استان که سابقه ممتدی در فعالیت های انقلابی ودینی و مردمی دارند به عنوان حامیان شما در انتخابات ضمن تبریک این حسن انتخاب وظیفه می داند تا آمادگی خود را برای کمک در تحقق شعارها و وعده های انتخاباتی در چهار چوب قانون اساسی و به منظور بر آورده شدن خواست مردم اعلام نماید.

 بدون تردید انتخاب حضرت عالی به عنوان رئیس جمهور ، اعلام پذیرش روش متفاوتی در حکمرانی، از سوی مردم نسبت به دولت قبل است . تعهد به این روش که مفادی از آن در بند های ذیل آمده است به مثابه میثاقی است میان مردم و رئیس جمهور منتخب که خود متخذ از قانون اساسی است همچنین نمایانگر آن است که مردم ما در عین توجه به توانایی های شخص رئیس جمهور ، بیش و پیش از آن به روش های حکومت داری عطف نظر دارند و لازمه استمرار استقبال خوب مردم از رئیس جمهور منتخب ، وفاداری وی به روش های مقبول مردم و اعلام شده از سوی کاندیدای منتخب است تا بدرقه خوب آنها را نیز پس از پایان دوران ریاست جمهوری در پی داشته باشد.
تغییر معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد / گزینه جایگزین نظری را بهتر بشناسیم

اهم نکاتی که این شورا در بدو ارتباط با حضرتعالی جهت استحضار باطلاع می رساند به شرح زیر است :

در سیاست کلان و گزینش مدیران درجه اول کشورهم چون وزراء و معاونان رئیس جمهور ، شایسته سالاری از طریق توجه به سابقه عملی تعهد افراد به قانون اساسی و مردمداری، تخصص و پیشینه اجرایی موفق آنها می بایست مد نظر باشد و در انتخاب مدیران ارشد و میانی استان ها و سایر مدیران نیز توجه به ظرفیت های اقلیمی، اجتماعی، انسانی و علمی هر استان در ایجاد همدلی منطقه ای و ملی، راه هرگونه سوء تفاهمی را در آغاز دولت جدید خواهد بست. بخصوص که با امید های ایجاد شده در مردم، ترکیب کابینه و مدیران ارشد ، مبنای داوری مهمی نسبت به تحقق و عده های دولت خواهد بود.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
0
هیچ تفاوتی بین فرهنگ ما و کهکیلویه و بویراحمدیها نیست
ناشناس
Ukraine
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
0
آخه مدیر کل حراست و اصلاح طلب؟؟؟؟؟