کد خبر: ۱۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

کشف ۱۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در خرامه

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۱۳دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان خرامه خبر داد.
 سردار رهام بخش حبیبی در گفت‌وگو، اظهار داشت: مأموران پلیس شهرستان خرامه برابر اخبار واصله مطلع شدند شخصی در یک شرکت متروکه اقدام به نگهداری و استفاده غیر قانونی از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کند که رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خرامه با انجام شگردهای خاص پلیسی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن شرکت موفق شدند ۱۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش بیت کوئین های کشف شده، ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: با حضور نماینده اداره برق شهرستان، کلیه دستگاه‌ها قطع و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

جرثقیل ۱۰۰ میلیاردی درلارستان توقیف شد

فرمانده انتظامی لارستان گفت: مأموران با کنترل محورهای عبوری در بازرسی از یک تریلر کشنده، یک دستگاه جرثقیل قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه جرثقیل مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که برای انتقال این جرثقیل راننده خودرو هیچ گونه مدارک و اسناد گمرکی ندارد و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

نظرات بینندگان