کد خبر: ۱۳۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸

«خندیشه»؛ محفلی برای طنز شیراز

مدیر دفتر طنز حوزه هنری فارس گفت: نشست‌های ادبی طنز «خندیشه» شنبه هر هفته جمعی از طنزپردازان استان فارس را گرد هم می‌آورد تا علاقه‌مندان به ادبیات طنز بتوانند از این جلسات بهره‌مند شوند.
به گزارش شیرازه، حوزه هنری فارس شنبه هر هفته میزبان نشست‌های ادبی طنز «خندیشه» با حضور شاعران طنزپرداز استان است.

مدیر دفتر طنز حوزه هنری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این سلسله نشست‌های ادبی که به منظور آشنایی عموم مردم با ادبیات طنز فاخر برگزار می‌شود، شنبه هر هفته جمعی از طنزپردازان استان فارس به ویژه شهر شیراز را گرد هم می‌آورد تا علاوه بر خوانش آفریده‌های ادبی طنز، عموم مردم را نیز با ادبیات طنز استان فارس آشنا کنند.

عبدالرضا قیصری افزود: دفتر طنز حوزه هنری فارس چندی پیش مجموعه‌ای از آثار این طنزپردازان را در کتابی تحت عنوان «خندیشه» به چاپ رساند که با استقبال نسبتا خوبی از سوی مردم روبه‌رو شد.

وی با اشاره به این که استقبال‌ها از مجموعه طنز «خندیشه» باعث شد تا  جلد دوم این کتاب نیز به زودی منتشر شود، وعده داد:  از تمام علاقه‌مندان به ادبیات طنز دعوت می‌شود که آثار خود را به دفتر طنز حوزه هنری فارس ارسال کنند تا پس از کارشناسی و بررسی در این کتاب منتشر بشود.

دکتر قیصری با اشاره به این که جلسات طنزخوانی در روزهای شنبه هر هفته ساعت 5 عصر در محل حوزه هنری فارس و اقع در خیابان قصرالدشت، کوچه 64 برگزار می‌شود، بیان کرد: ادبیات طنز آینده درخشانی در استان فارس دارد لذا علاقه‌مندان به این بخش از ادبیات می‌توانند با حضور در این جلسات از نظرات و راهنمایی‌های بهترین شاعران طنزپرداز استان بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/
نویسنده :
سعید دهقانی
نظرات بینندگان