کد خبر: ۱۳۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸

بازدید سه ساعته نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز از صدا و سیمای فارس

آیت الله دژکام با حضور در بخش های مختلف صدا وسیما از نزدیک با کارکنان رسانه استانی در بخش های رادیو و تلویزیون و فنی دیدار و گفتگو کرد.
آیت الله دژکام که به مناسبت چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه و با هدف دیدار و قدردانی از همراهی و تعامل رسانه ملی با این نهاد تاثیرگذار به صدا وسیمای فارس آمده بودند در جمع کارکنان این مرکز با اشاره به اهمیت موضوع رسانه در جذب مخاطب و تولید پیام پاک گفت: حرکت روبه رشد صدا وسیمای فارس نشان از تلاش مجدانه هنرمندان فعال رسانه استانی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با اشاره  به خدمات انقلاب در چهل سال گذشته افزود: اقدامات صورت گرفته در چهل سال گذشته علیرغم مشکلات و سختی ها نشان از بالندگی و پویایی انقلاب دارد.

آیت الله دژکام با قدردانی از کارکنان صدا و سیمای مرکز فارس در خلق آثار جدید و بازآفرینی دستاوردها و داشته های دینی و ملی کشور در قالب برنامه های نو با ارائه ایده های خلاقانه تصریح کرد: صدا و سیما علیرغم تحریم های خارجی و فشارهای داخلی در بازآفرینی تمدن ایرانی و اسلامی تلاش های موفقیت آمیزی داشته است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، حرکت رو به رشد صدا وسیمای استانی را ملموس توصیف کرد و گفت: توجه به تحول  و ارائه کارهای نو در این مرکز شایسته قدردانی است.

آیت الله دژکام با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و عترت خانواده صدا وسیما که همزمان با حضور ایشان آغاز شد ضمن تایید و مثبت قلمداد کردن این اقدام گفت: توجه صدا و سیما به مخاطبان درون سازمانی خود به ویژه فرزندان کارکنان درسوق دادن آنها به سمت آموزش قرآن با برگزاری مسابقات سراسری اقدامی درست و برنامه ای تاثیرگذار است. کودکان و نوجوانان شرکت کننده در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده صدا وسیما در ادامه این مراسم هدایایی از میهمان صدا وسیمای فارس دریافت کردند.

آیت الله دژکام همچنین با حضور در بخش های مختلف صدا وسیما از نزدیک با کارکنان رسانه استانی در بخش های رادیو و تلویزیون و فنی دیدار و گفتگو کرد.



نظرات بینندگان