کد خبر: ۱۳۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

آخرین جزئیات از حریق اتوبوس دانشجویان دختر لاری در یزد / ۸ دانشجو به بیمارستان منتقل شدند

مدیرعامل هلال احمر یزد از اسکان تمامی دانشجویان اتوبوس حادثه دیده یزد و هماهنگی‌های لازم برای انتقال آنها به لارستان خبر داد.
تلخی حادثه‌های مکرر اتوبوس‌ها در کشور این بار به کام یزد نشست و روز گذشته خبر آتش سوزی اتوبوس حامل دانشجویان دختر لارستانی در یزد، کام همه را تلخ کرد.

این حادثه در حالی رخ داد که دانشجویان دختر لارستانی که به اردوی مشهد رفته بودند، در حال بازگشت از مشهد به لارستان بودند و آخرین روز اردوی زیارتی سیاحتی خود را طی می کردند و خانواده آنها در انتظار دخترانشان بودند، اما حادثه اتوبوس مانع این دیدار شد.

این حادثه در ساعت 13 و 44 دقیقه رخ داد و اتوبوسی که حامل 40 نفر از دانشجویان دختر بود، با حادثه آتش‌سورزی مواجه شد و در این بین تعدادی از دانشجویان دچار سوختگی و خفگی شدند.
سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به وقوع این حادثه اظهار داشت: این حادثه در محور گردنه علی آباد در 20 کیلومتری دهشیر رخ داد.

وی تصریح کرد: در اثر این حادثه، اتوبوس دانشجویان لارستانی که همه دختر بودند و از مشهد به سمت لارستان در حرکت بود، دچار حریق و سبب خفگی دانشجویان شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد خاطرنشان کرد: در این حادثه یک نفر از دانشجویان مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شد ولی حال 8 نفر از دانشجویان چندان مساعد نبود و به درمانگاه علی آباد منتقل شدند.

طباطبایی با اشاره به اینکه تعدادی از دانشجویان با ترس و خفگی روبه‌رو شده‌اند ادامه داد: دانشجویان که در این حادثه دچار مشکل شده بودند، مراحل درمانی را طی کردند و الان وضع آنها خوب است

محسن حرازی‌زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد نیز در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه تمام دانشجویانی که در این اتوبوس بودند اسکان داده شدند اظهار داشت: پس از وقوع حادثه، نیروهای امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند و اقدام به خدمت رسانی به افراد کردند.

وی عنوان کرد: پس از ارائه خدمات درمانی به دانشجویانی که به دلیل ترس و گرمازدگی با مشکل مواجه شده بودند، آنها به همراه دیگر دانشجویان اسکان داده شدند و برای انتقال آنها به لارستان هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفت./ تسنیم


نظرات بینندگان