کد خبر: ۱۳۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد:

آخرین زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: ثبت نام جدید مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور آغاز و تا 4 شهریورماه ادامه دارد.
به گزارش شیرازه، دکتر محمد حسن صیف در نشست صمیمانه با کارکنان و مدیران ستاد دانشگاه پیام نور استان فارس اظهارداشت: داوطلبان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام، مزایا و توانمندی های دانشگاه پیام نور، اخذ مشاوره و ثبت نام به نزدیکترین دانشگاه پیام نور در 40 شهر استان فارس مراجعه نمایند.

وی افزود: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی، مزایای ویژه ای برای تحصیل داوطلبان فراهم ساخته است که از جمله آن می توان به برگزاری کلاسهای نیمه حضوری، کمترین شهریه در بین دانشگاه های شهریه ای و پرداخت به صورت تسهیلات قرض الحسنه، امکان انتخاب شهر محل سکونت به عنوان محل  آزمون پایانی، استفاده از کلاسهای الکترونیکی، تحصیل همزمان در دو رشته، آزمون های استاندارد و... اشاره کرد.

وی، میزان بالای قبولی فارغ التحصیلان کارشناسی دانشگاه پیام نور در آزمون های ورودی مقطع کارشناسی ارشد ودکتری دانشگاه های مادر و بزرگ را یکی از نشانه های سطح سواد بالای فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور ذکر کرد ودرعین حال خاطرنشان کرد: سهم بسزایی ازمیزان پذیرفته شدگان آزمون های وکالت وقضاوت متعلق به فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، به فعالیت های انجام شده در طول یکسال اخیر مدیریتی دانشگاه پیام نور استان  نیز اشاره کرد و یادآور شد:  بحث استفاده از خرد جمعی از روز اول مدیریت جدید در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه اکثر تصمیمات دانشگاه به صورت مشورتی اتخاذ شده است.

دکتر صیف با بیان اینکه برخی رشته ها منسوخ یا اشباع شده است، بر توسعه رشته های بین رشته ای در دانشگاه پیام نور استان فارس تاکید کرد و اضافه کرد: با انعقاد تفاهم نامه با شورای عالی کارفرمایی استان فارس، زمینه حضور دانشجویان در محیط های کارورزی فراهم شده است.
انتهای پیام/



نظرات بینندگان