کد خبر: ۱۳۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خبر داد:

فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر"

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، با اعلام فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" گفت: این جشنواره امسال در سطح کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرازه، مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در جمع اصحاب رسانه این استان که با فرمانده سپاه فجر به ‌مناسبت تجلیل از خبرنگاران حوزه بسیج و سپاه برگزار شده بود، از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذ در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال جاری به دلیل عدم حمایت دستگاه‌های استان، جشنواره رسانه‌ای ابوذر موضوعات استانی ندارد و تمام موضوعات آن كشوری است گفت: محرومیت‌زدایی، دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، و آزاد از جمله محورهای این جشنواره است.

اژدری با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره گام دوم انقلاب انتخاب شده است تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های مختلف گزارش، خبر، عكس، موشن‌گرافی و تیتر برگزار خواهد شد.

فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: بحمد الهی با تشكل‌های مختلف خبرنگاران پیوند و تعامل داریم و از روز اول نیز عهد كردیم تا در احقاق حقوق اصحاب رسانه فارغ از هر گونه تفكر و گرایش سیاسی از هر اقدامی كوتاهی نكنیم.

وی از برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مضجع شریف احمدبن موسی‌الكاظم شاهچراغ(ع) توسط خبرنگاران در ایام بزرگداشت مقام خبرنگار خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای جهادی در شهرك سیل‌زده سعدی، مسابقات تیراندازی، بازدید از پیشكسوتان رسانه‌ها از جمله برنامه‌های دیگر هفته خبرنگار است.

اژدری در ادامه افزود: با هماهنگی مدیران بانك‌های استان ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه را در اختیار ۱۰۰ نفر از اعضای رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای

به گزارش شیرازه، در پایان این مراسم از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان فارس با حضور فرمانده سپاه فجر رونمایی و از اصحاب فعال رسانه در حوزه سپاه و بسیج تقدیر شد.

فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای





نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان