کد خبر: ۱۳۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
دبیر تشکل دانشجویی آرمان:

مفاسد عجایبشهر صدرا فراتر از حد تصور است!

مطالبه گری های تشکل آرمان(عدالتخواه) اقدام دادگستری و سربازان گمنام امام زمان را برانگیخت.
صبح امروز خبر دستگیری و بازداشت چندتن ازعوامل شهرداری و شورای شهر صدرا را منتشر شد. تشکل آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز تشکلی بود که از مدت ها پیش در مورد مفاسد شهر صدرا مطالبه گری می کرد و به نهادهای مختلف هشدار می داد و درخواست می کرد که در مورد مفاسد این شهر ورود کنند. از این رو پس از انتشار این خبر با دبیر تشکل آرمان تماس گرفتیم تا نظر او را در این باره جویا شویم:

رحیم خدابخشی دبیر تشکل آرمان، ضمن خرسندی از این خبر گفت: همانطور که می دانید صبح امروز خبر دستگیری و بازداشت چندتن از عوامل شهرداری و شورای شهر صدرا منتشر شد که خوشبختانه به نظر می رسد با روشنگری و مطالبه گری های تشکل آرمان(عدالتخواه) نهادهای ناظر مربوطه نیز به این نتیجه رسیده اند که دیگر بی اعتنایی به مفاسد شگفت انگیز عجایبشهر صدرا بی فایده است و باید برخوردهای لازم انجام شود. ما نیز از این اقدام دادگستری و سربازان گمنام امام زمان(عج) تشکر کرده و ضمن پشتیبانی و حمایت از این اقدام، آمادگی خود را برای کمک های بیشتر و دقیق تر جهت برطرف شدن هرچه بهتر و عمیق تر فساد ابراز می کنیم.

دبیر تشکل آرمان در مورد چگونگی شکل گرفتن این مطالبه گفت: مطالبه گری های تشکل آرمان پیرامون مفاسد عجایبشهر صدرا از بهمن و اسفند سال گذشته آغاز شد. در ابتدا تشکل آرمان در حمایت از پاکبان های مظلوم این شهر که در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماهه حقوق و معوقات خود از کار اخراج شده بودند اقداماتی را صورت داد که با بی اعتنایی مسئولا مواجه شد.

مفاسد عجایبشهر صدرا فراتر از حد تصور است!

 سپس یک زنجیره انسانی در نماز جمعه این شهر در اعتراض به این وضع برگزار کردیم که با جوسازی عوامل شهرداری صدرا این زنجیره نیز به بازداشت ناحق دانشجویان ختم شد. یعنی اتفاقی به حقی که امروز برای این چندنفر حادث شده، حدود پنج ماه پیش و البته به ناحق برای دانشجویان مطالبه گر اتفاق افتاد. البته دانشجویان عدالتخواه در مسیر عدالتخواهی خود ابایی از هزینه دادن نداشته و ندارند. به هر حال بعضا برای عدالتخواهی باید مسیر هایی را پیمود که چندان هموار نیست.

وی گفت: از آخرین اقدامات تشکل نیز افشارگری ریخت و پاش های یک مراسم کلنگ زنی بود که مقرر بود یک میلیارد ریال برای آن هزینه شود که منجر به لغو این مراسم از سوی معاون وزیر کشور شد. در ادامه نیز درمورد ضرورت نداشتن و مجوز نداشتن طرح های شهرداری صدرا که مقرر بود دوهزار میلیارد ریال از کیسه بیت المال صرف آن شود مطالبه و نامه نگاری هایی انجام دادیم که در نهایت دستور توقف این پروژه ها نیز صادر شد.

خدابخشی افزود: ما در تمام مراحل پیگیری مطالبه های خود پیرامون مفاسد شهر صدرا خطاب به نهادهای ناظر و بالادستی این خواسته را  را مطرح می کردیم که مفاسد این عجایبشهر فراتر از حد تصور است و هرچه سریعتر باید یک بازرسی و برخورد جدی انجام شود که خوشبختانه امروز و این اتفاق آغاز خوبی برای این روند به نظر می رسید. ضمن تشکر مجدد از قوه قضاییه و سربازان گمنام امام زمان امیدواریم که این روند به خوبی تکمیل شود و تمامی خاطی یان و مفسدان عجایبشهر صدرا به سزای اعمال خود برسند.

برچسب ها: صدرا ، شهرداری صدرا ، فساد
نظرات بینندگان