کد خبر: ۱۳۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

« پل کارون» عنوان نمایش برگزیده جشنواره سراسری تئاتر نهاجا را کسب کرد

نمایش « پل کارون» از استان فارس در جشنواره سراسری تئاتر سپهر نیروی هوایی موفق شد در زمینه عکس، نمایش برگزیده، بهترین کارگردانی و بازیگری مرد عنوان برگزیده جشنواره را کسب کند.
نمایش «پل کارون» به کارگردانی بهرام میرزایی از استان فارس که به زندگی شهید شاهرخ ضرغام می‌پردازد، در جشنواره سراسری تئاتر سپهر نیروی هوایی موفق شد در زمینه عکس، نمایش برگزیده، بهترین کارگردانی و بازیگری مرد عنوان برگزیده جشنواره را کسب کند. 

بهرام میرزایی، نویسنده و کارگردان این نمایش اظهار داشت: این نمایش تنها نماینده استان فارس در این جشنواره بود که روز گذشته در تهران به روی صحنه رفت. 

« پل کارون» عنوان نمایش برگزیده جشنواره سراسری تئاتر نهاجا را کسب کرد

وی با بیان اینکه اثر برگزیده جشنواره تئاتر سپهر به جشنواره سراسری میثاق کل ارتش معرفی می‌شود، گفت: در جشنواره سپهر 11گروه نمایشی از شهرهای تهران، تبریز، شیراز، همدان، بوشهر، چابهار، دزفول و بندرعباس با هم رقابت کردند. 

این نویسنده و کارگردان دفاع مقدس افزود: نمایش پل کارون  اقتباسی از زندگی شهید شاهرخ ضرغام معروف به حر انقلاب است که در یک بستر تاریخی 45 روزه بعد از سقوط خرمشهر روایت می‌شود.

وی با بیان اینکه وجه تسمیه نام نمایش به نقطه تلاقی دو دوره از زندگی شاهرخ پیش از تحول و شهادت باز می‌گردد، گفت: شهید شاهرخ ضرغام از شهدای شاخص فدائیان اسلام است که در این نمایش سه دوره از زندگی وی از پیش از تحول، پس از تحول و شهادت بررسی می‌شود.

« پل کارون» عنوان نمایش برگزیده جشنواره سراسری تئاتر نهاجا را کسب کرد

میرزایی که در کارنامه خود کارگردانی نمایش مهنا را نیز دارد، افزود: سبک نمایش رئال و در بخش‌هایی هم از زبان سورئال استفاده شده و سعی بر آن بوده که در قالب تئاتر مستند ارائه شود./تسنیم


نظرات بینندگان