کد خبر: ۱۳۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
معاون سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شیراز:

انجمن سینمای جوان از مراکز اصلی رشد و استعدادیابی سینمای ایران است

رمضانعلی حیدری خلیلی گفت: انجمن بعنوان یک برند، از مراکز اصلی و مهم رشد و استعدادیابی سینمای ایران است که می بایست بیش از پیش به آن توجه گردد.
رمضانعلی حیدری خلیلی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سید حسین سیدی، مدیر عملکرد و امور استان های این سازمان، مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و روح الله رنجبری، مدیر گروه سینمایی آن اداره کل از دفتر سینمای جوانان استان فارس بازدید کردند.

حیدری خلیلی ضمن بازدید از سینمای جوانان استان فارس در گفتگویی صمیمانه با هنرآموزان انجمن سینمای جوانان استان فارس به سوالات آنها پاسخ گفت و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و اظهار امیدواری کرد سال خوبی پیش روی انجمن قرار گرفته است.

رمضانعلی حیدری خلیلی گفت: انجمن بعنوان یک برند، از مراکز اصلی و مهم رشد و استعدادیابی سینمای ایران است که می بایست بیش از پیش به آن توجه گردد.

مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این بازدید با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوان، سینما و ادبیات و حمایت کامل این اداره کل در رویدادهای فرهنگی و هنری از گسترش دفاتر نمایندگی های انجمن سینمای جوانان در شهرستان های جهرم، گراش و لامرد خبر داد و گفت: این اداره کل تمام تلاش خود را در جهت تکمیل تجهیزات انجمن سینمای فارس خواهد نمود.

علیرضا توکل، مسئول انجمن سینمای جوان استان فارس نیز گزارشی از روند فعالیت های انجمن در مورد پورتال تولید انجمن که به تازگی بر اساس سیاست های تولید صورت گرفته است، ارائه کرد.

نظرات بینندگان