کد خبر: ۱۳۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

مدیرعامل باشگاه قشقایی: در صورت حمایت نشدن،‌ از فارس می رویم/ هیچ کس در این استان حتی یک خسته نباشید هم به مجموعه باشگاه نگفته اند!

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز اعلام کرد: وعده های مسئولان برای کمک به تیم قشقایی محقق نشده از این رو مجبور هستیم،‌آن را به استانی دیگر ببریم که مورد حمایت قرار گیرد.
در حالی که  ۱۱ روز به آغاز رقابت ها فوتبال دسته یک کشور باقی مانده ، زمزمه انتقال  تیم قشقایی به دلیل عدم کمک های مالی که  از مدت ها پیش  مطرح شده بود، قابل تامل است .

مدیرعامل باشگاه قشقایی: در صورت حمایت نشدن،‌ از فارس می رویم/ هیچ کس در این استان حتی یک خسته نباشید هم به مجموعه باشگاه نگفته اند!

همکاری این باشگاه با مالک پیشین استقلال جنوب تهران که حرف  و حدیث هایی نیز در رابطه با خروج امتیاز به همراه داشت، به نظر می رسد این بار قضیه جدی تر است مگر اینکه وعده ها بنا به گفته مدیر عامل این باشگاه  محقق شود.

روح الله نجف پور سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت : از ابتدای سال ۹۸ حتی یک  ریال هم به تیم کمک نشده در حالی که حاضریم ۷۰ در صد بودجه باشگاه را خودمان تامین کنیم و ۳۰ در صد آن را هم مسئولان کمک کنند.

وی با بیان اینکه مگر شهر شیراز چه چیزی از استان های همجوار مانند بوشهر و کرمان کم دارد، که تیمی در لیگ برتر نداشته باشد ، افزود: شهرداری بوشهر و مسئولان این استان ۳۰ میلیارد تومان کمک کردند اما در فارس این اتفاق نمی افتد.

او  گفت:تمام مسئولان استان کرمان بسیج شدند تا تیم گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کرد در حالی که استان فارس به لحاظ وسعت، جمعیت و منابع قابل قیاس با کرمان نیست.

مدیرعامل باشگاه قشقایی ادامه داد: این تیم به ایل قشقایی تعلق دارد و در آینده ای نزدیک سهام آن  به مردم واگذار می شود و با وجود اینکه دوست نداریم این تیم از استان خارج شود اما شاید مجبور شویم این کار را انجام دهیم مگر اینکه وعده ها عملی شود .

نجف پور بیان داشت: تمام تعهداتمان و بدهی ها پرداخت شده و بازیکنان بسیار خوبی را برای این فصل فوتبال به خدمت گرفته ایم که می توانیم مدعی صعود به لیگ برتر باشیم اما هیچ کس در این استان حتی یک خسته نباشید هم به مجموعه باشگاه نگفته اند.

او تاکید کرد: تا این اوضاع و احوال در این استان حاکم است لیگ برتری شدن تیم های فارس بیشتر به یک رویا شباهت دارد و اراده ای در این امر وجود ندارد.

وی گفت:بازیکنان غیربومی ما در هتل زندگی می کنند که این امر هزینه های زیادی در بردارد درحالی که قول دادند خوابگاه در اختیار ما قرار گیرد اما به بخش خصوصی واگذار و باید در اختیار ورزشکاران باشد .

نجف پور با بیان اینکه حتی یک زمین تمرینی مناسب در شیراز وجود ندارد، گفت: بی کیفیت بودن زمین های تمرینی موجب آسیب دیدگی بازیکنان ما شده است.

مدیرعامل باشگاه قشقایی افزود: با وجود داشتن هفت تیم در تمام رده ها برای حدود ۴۰۰ نفر بازیکن، کادرفنی و دیگرعوامل باشگاه کارآفرینی شده، حداقل انتظار داریم این باشگاه را به عنوان یک کارآفرین و سرمایه گذار نگاه حمایتی کنند.

 نجف پور افزود:اگرمسئولان استان به خواسته به حق ما عمل نکنند این تیم به استانی دیگرمنتقل خواهد شود چرا که این باشگاه به تمام قشقایی ها سراسر کشور تعلق دارد اگرچه مرکزیت آن در فارس است  اما اگر منتقل شود قطعا نامش هم به استانی دیگر تغییر می کند.

 مسابقات فوتبال فصل جدید دسته یک کشور از بیست و ششم مردادماه با شرکت ۱۸ تیم آغاز می شود.

تیم فجر شهید سپاسی در نخستین هفته در اراک به مصاف تیم آلومینیم این شهر می رود و تیم  قشقایی هم در شیراز میزبان تیم مس کرمان است .

استان فارس حدود هفت سال است که از داشتن تیمی در لیگ برتر محروم است و باید منتظر ماند و دید این ۲ نماینده شیراز که تدارک خوبی برای این فصل فوتبال دیده اند در پایان این رقابت‌ها، دل هواداران را شاد خواهند کرد یا خیر./ ایرنا


نظرات بینندگان