کد خبر: ۱۳۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

دهانت را آب بکش، مبتذل‌خوان بیگانه!

دهانت را آب بکش، مبتذل‌خوان بیگانه! تو همان به حرف از عیش بزنی! عشق حرمت دارد! تو خود شرابی! به همان نجسی! اما عشق نسترن به شوی شهیدش، به پاکی آب روان رودخانه‌های ایران عزیز است!
به گزارش شیرازه، حسین قدیانی فعال رسانه ای طی یادداشتی درباره ترانه «کوچه نسترن» اِبی در کانال تلگرامی خود نوشت:

آن روز که پدرم؛ این مجنون خمینی، به عشق امامش و نیز وطن مقدسش، راهی جاده‌ی اهواز به خرم‌شهر شد و گلوله‌ی بعثی آمریکایی، گلویش را درید، توی غرب‌نشین بیگانه با رنج ایرانی، داشتی آن‌ور آب، مشروبت را می‌خوردی و آروغت را می‌زدی و به ریش آغشته به خون شهدا و چادر خاکی مادران و همسران‌شان می‌خندیدی و توهم زده بودی لابد که چون فردا شود، کار شهدا تمام است!

و کار این جمهوری اسلامی تمام است! ۱۰ اردیبهشت اما خیلی زود به ۳ خرداد رسید و تاریخ فهمید که از حنجره‌ی بریده، غریو پیروزی را بهتر می‌توان سرداد! نه! اشتباه نکن! پدران ما، تنها، نامی بر انتهای کوچه‌ها نشدند، بلکه خدا نسل‌شان را چنان برکت بخشید که هنوز خون حسین فهمیده در جوشش باشد؛ به شهادت محسن حججی! اینک تمام منطقه، حنجره‌ی حق‌گوی بابااکبر است و ترانه‌ی خوش‌آهنگ شهادت تا ساحل مدیترانه می‌رود! شگفتا! همان بحرینی که شاهک زپرتی از ایران جدایش کرد، اینک جوانانی دارد که الگو از شهید سرجدای نسل جوان ایرانی می‌گیرند و مراسم محرم خود را تقدیم به روح سربلند محسن شهید می‌کنند! دیر یاد نسترن‌ها افتاده‌ای، از بس فاصله داری با لاله‌ها! این تمنای خود نسترن‌ها و فاطمه‌ها و زهراها و زهره‌ها بود که کوچه‌های متبرک به اسم‌شان، متبرک به اسم مظلوم شهدا شود! دهانت را آب بکش، مبتذل‌خوان بیگانه! تو همان به حرف از عیش بزنی! عشق حرمت دارد! تو خود شرابی! به همان نجسی! اما عشق نسترن به شوی شهیدش، به پاکی آب روان رودخانه‌های ایران عزیز است! السلام علیک یا اروند! ای بسا نامه‌ی عاشقانه‌ی پدران آسمانی ما به مادران‌مان را آب برد اما نسترن هنوز هم در خط سرخ لاله است! وجدانت را در قهوه‌خانه‌ی کدام غربستان جا گذاشته‌ای که این‌قدر مبتذل و نحیف و منفعل، برای ستاره‌ها لالایی می‌خوانی؟! مگر مرده‌اند شهدا و مگر مرده‌ایم ما که غربزده‌ها بخواهند عشق را وارونه بخوانند؟!

این مدل شر و ورها ارزانی سربازان آمریکایی و انگلیسی که ترامپ بالاخره دستور عقب‌نشینی‌شان را از افغانستان صادر کرد! سرباز هم‌زمان خمینی و خامنه‌ای اما به عقب برنمی‌گردد و دعای نسترن‌ها، پشت‌سر حاج‌قاسم است تا روز رهایی قدس! نبودی و ندیدی که قلک‌های کوچک‌مان در دهه‌ی ۶۰ چگونه از دست مادران‌مان به دست پدران‌مان رسید تا اگر در جنگ، تشنه شدند، ساندیسی بخورند؛ آب سیبی! موسم موشک‌باران، ما در پناه‌گاه بودیم و بنازم شرف خمینی را که حتی راضی به ترک حسینیه‌ی محقرش نشد ولی تو و امثال تو در پناه غرب بودید! ببین نسترن به انگلیسی چه می‌شود! آن را بگو، مردک غربی!

برچسب ها: ابی ، کوچه نسترن ، شهدا
نظرات بینندگان