کد خبر: ۱۳۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

واکنش کنایه آمیز کاربران شبکه های اجتماعی به اظهارات اخیر رئیس جمهور/ #اگر_به_تلفن_اوباما_جواب_نمیدادی در توئیتر داغ شد +آمار و تصاویر

در توئیتر فارسی هشتگ ##اگر_به_تلفن_اوباما_جواب_نمیدادی به ترند برتر تبدیل شده و در اینستاگرام نیز این هشتگ و جملات کنایه آمیز مطرح شده بین کاربران دست به دست می شود.

صبج روز گذشته بود که رئیس جمهور کشورمان در اظهاراتی عجیب پیرامون برجام و مذاکره با آمریکا اعلام کرد "اگر تلفن اوباما را جواب نمی‌دادم، توافق اتمی با سختی انجام می‌شد."

 

این اظهارات عجیب در شرایطی مطرح شد که کاربران فضای مجازی ساعاتی پس از طرح آن از سوی رئیس جمهور، جملاتی طنز و البته کنایه آمیز را خطاب به رئیس جمهور منتشر کردند.

 

کاربران فضای مجازی در توئیتر و اینستاگرام با هشتگ ##اگر_به_تلفن_اوباما_جواب_نمیدادی به اظهار نظر عجیب حسن روحانی واکنش نشان دادند و مجموع این واکنش ها منجر به ترند شدن این هشتگ در فضای مجازی شد.

 

حالا در توئیتر فارسی هشتگ ##اگر_به_تلفن_اوباما_جواب_نمیدادی به ترند برتر تبدیل شده و در اینستاگرام نیز این هشتگ و جملات کنایه آمیز مطرح شده بین کاربران دست به دست می شود.

 

این هشتگ با ۲۸ هزار توییت و ریتوییت ترند نخست توییتر فارسی است و نزدیک به ۲۷ میلیون بازدید از توییتهای ذیل این کلید واژه به ثبت رسیده است.


کاربر سید محسن توییت زد: ‌‎اگر به_تلفن اوباما جواب نمیدادی آنچنان رونق اقتصادی ایجاد میشد که مردم دیگه نیاز به ۴۵ هزار تومن یارانه نداشتند.


کاربر دیگری نوشت: ‌‎اگر به تلفن اوباما جواب نمیدادی اینطور نمیشد که شب بخوابیم صبح بیدار شیم ببینیم قیمت ها از سکه و دلار گرفته تا مرغ و گوشت چند برابر شده.

 

 

 

 

 

 



نظرات بینندگان