کد خبر: ۱۳۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

ساخت 9 مدرسه جدید در جهرم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: در شهرستان جهرم در 2 ماهه گذشته تعداد 9 مدرسه کلنگ‌زنی شده که برخی از آن‌ها در هفته دولت افتتاح می‌شود.
به گزارش شیرازه، مهدی نیکفر  مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم صبح امروز به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در نشست صمیمی و دوستانه با اصحاب رسانه اظهار داشت: از خبرنگاران به عنوان چشم و گوش ملت و نظام یاد می‌شود و با انتقال مشکلات جامعه به متولیان امر به شتاب‌گیری روند توسعه کمک می‌کنند.

وی افزود: در عصر ارتباطات بدون شک رسانه‌ها موتور محرک پیشرفت جامعه هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم با اشاره به رسالت مهم آموزش و پرورش گفت: رسانه‌ها در کنار آموزش و پرورش در جامعه نقش فرهنگ‌سازی را ایفا می‌کند.

نیکفر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه اطلاع‌رسانی مسائل آموزش و پرورش شهرستان تعامل خوب و سازنده‌ای دارند و نقد منصفانه و بیان برخی نکات از سوی آنها ارزشمند است.

وی با اشاره به سوالات عدیده مردم مبنی بر قید منطقه 3 در کارنامه کنکور امسال، بیان داشت: جهرم منطقه ۲ بوده و داوطلبین کنکور آمادگی رقابت با آن منطقه داشته‌اند بنابراین تبدیل شدن به منطه ۳ برای آنان یک امتیاز مثبت است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس افزود: داوطلبان کنکور در این زمینه احساس نگرانی نکند اما بایستی نهایت دقت در انتخاب رشته را داشته باشند که دچار مشکل نشوند.

نیکفر از داوطلبین خواست که تعیین رشته را در تنها مرجع رسمی انتخاب رشته شهرستان که در مدرسه خواجه نصیر جهرم برپا می‌شود انجام دهند چراکه به دلیل اهمیت موضوع از مشاورین و کارشناسان آموزش عالی دعوت شده تا تعیین رشته را با شرایط جدید به نحواحسن به داوطلبین ارائه دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم به انحصار شکنی در سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: این مهم امسال به ۴ شرکت واگذار شده و تقاضای هزار و200 خودرو جهت این امر داریم.

وی افزود: امسال سرویس را تحت عنوان مدرسه سیار اجرا می‌کنیم و به همین دلیل برای رانندگان جهت این امر کلاس‌های اخلاقی، آموزش‌های اجتماعی و دینی برگزار خواهیم کرد.

نیکفر ویژگی طرح مدرسه سیار را ارسال پیامک سوار و پیاده شدن، موقعیت و سرعت اتومبیل عنوان کرد و گفت: در فاز اول این طرح سوار و پیاده شدن دانش‌آموزان به والدین پیامک می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم بیان کرد: در شهرستان جهرم در ۲ ماهه گذشته تعداد ۹ مدرسه کلنگ‌زنی شده که تعدادی از آن در هفته دولت افتتاح می‌شود.

فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان