کد خبر: ۱۳۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
کتابخانه شیرازه؛

فرشته ای در برهوت

رمان فرشته ای در برهوت اثری شیوا و دل نشین از مجید پورولی کلشتری، این داستان روایتی است عاشقانه از دلدادگی رسول و حکیمه .
کتابخانه شیرازه، رسول به حیاط رسید. گنگ و گیج ایستاد. باران بر سرش می بارید و او مانده بود که چه کند و کجا برود. هنوز نمی دانست چرا همه چیز این طور ناگهانی و یک دفعه ویران شده است. بغض گلویش را فشرده بود. دوست داشت از اندوه زیادی که توی سینه اش بود فریاد بزند. پشت سرش توی حیاط، در کوچک چوبی باز بود. آن سوی در موتورش را دید. با قدم های کوتاه و آهسته رفت طرف موتور. باران تمام تنش را خیس کرد. به آرامی نشست روی موتور. توی فکر حکیمه بود. با خودش گفت: 
- یعنی همه چیز تمام شد؟! به همین سادگی! 
سرش را برد بالا، درست رو به آسمان. باران بارید روی گونه اش. روی چشم هایش. یک دفعه صدای حکیمه را از پشت سرش شنید. 
- رسول.
تمام وجودش لرزید. تنش داغ شد. برگشت طرف صدا. حکیمه در قامت همیشگی ایستاده بود زیر باران. چقدر زیر باران نجیب تر و دوست داشتنی تر بود. خواست از موتور پیاده شود اما انگار جانی توی پاهایش نبود. حکیمه جلو نیامد. رسول از تکان خوردن شانه های حکیمه فهمید دارد گریه می کند. نگاه در نگاه هم، بدون حتی یک واژه! سکوت که به دراز کشید، رسول توی بغض پرسید: 
- همه چیز تمام شد؟! 
- حکیمه سری تکان داد. رسول پرسید: 
- برای همیشه ؟! 
- دوباره حکیمه سری تکان داد.
...

فرشته ای در برهوت

رمان فرشته ای در برهوت اثری شیوا و دل نشین از مجید پورولی کلشتری، این داستان 
 روایتی است عاشقانه از دلدادگی رسول و حکیمه . 
پسری که برای جلب رضایت خانواده هم کلاسی اش به روستای محل زندگی اون میره اما در اولین جلسه خواستگاری در کمال ناباوری با اتفاقی مواجهه میشه که بالاجبار برای زنده موندن و حفظ جون اش با کمک مادر حکیمه از روستا فرار میکنه....


رونمایی از این اثر در تابستان سال ۹۷ صورت گرفت و توانست در مدت کمتر از یک سال به چاپ نهم برسد. انتشارات عهد مانا با قیمت ۹۰۰۰ تومان این اثر جذاب را به بازار نشر عرضه کرد. 
فرشته ای در برهوت را می توانید از کتابفروشی پاتوق کتاب تهیه کنید.
پاتوق کتاب شیراز. کتابفروشی وکافه پاتوق کتاب آدرس:شیراز،خیابان شهید فقیهی(صورتگر)،نبش خیابان معدل تلفن:٠٧١٣٢٣۴۴۶١۴ ساعت کاری: ٩تا ١۴ ١۷تا ٢۲
نظرات بینندگان