کد خبر: ۱۳۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

حضور بانوان باحجاب در جامعه پررنگ‌تر شود

امام جمعه جهرم گفت: از رسالت‌های بانوان باتقوا نشان دادن حجاب و عفاف در جامعه بوده و در این راستا لازم است حضور آن‌ها در اجتماع محسوس باشد.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام  و المسلمین دکتر محمدحسین مدبر در آیین تجلیل از برترین‌های حجاب و عفاف طرح دادرس جمعیت هلال‌احمر شهرستان جهرم با اشاره به اینکه باید در حین فعالیت‌های اجتماعی دستور خداوند در مورد حجاب و عفاف را رعایت کرد، اظهار داشت: کسانی‌ که شعائر دین را رعایت می‌کنند تقوای درون دارند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه شعائر اموری هستند که هر ملت به آن شناخته می‌شوند، عنوان کرد: از اموری که ملت ایران را از سایر مردم جهان متمایز می‌کند بحث حجاب و عفاف است.

وی با ارج نهادن به باور و ایمان بانوان با حجاب، تاکید کرد: آنچه که از بدحجابی در معابر و خیابان‌ها می‌گویند درست نیست و بر اساس تحقیقات 10 تا 15 درصد بانوان بدحجاب بوده و خود را در معرض دید قرار می‌دهند.

دکتر مدبر با اشاره به اینکه اینگونه نیست که بیشتر بانوان جامعه مشکل حجاب دارند، تصریح کرد: از رسالت‌های بانوان باتقوا نشان دادن حجاب و عفاف در جامعه بوده و در این راستا لازم است حضور آن‌ها در اجتماع محسوس باشد.

امام جمعه جهرم ادامه داد: بانوان باید با حجاب و متانت خود در عرصه اجتماع حضور پر رنگ داشته چرا که عفاف و حجاب ترویج خوبی‌ها است.

نظرات بینندگان