کد خبر: ۱۳۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

تجلیل رییس رسانه ملی از خبرنگار مرکز فارس

گزارش قاچاق سوخت، کاری خلاق و اثرگذار بود.
رییس رسانه ملی در مراسم تجلیل از برترین خبرنگاران رسانه ملی، از سعید پرویزی خبرنگار مرکز فارس تجلیل کرد.

دکتر علی عسکری، رسانه ملی را قوی‌ترین و اثرگذارترین رسانه کشور در ایجاد جریان رسانه‌ای برشمرد و از گزارش قاچاق سوخت، تهیه شده در مرکز فارس به عنوان گزارش خلاقانه و اثرگذار که متکی بر اندیشه و تحقیق، تهیه شده است یاد کرد.

وی گفت: این گزارش، آثار عمیقی هم بر کشور و هم بر تصمیم‌گیران گذاشت و هر یک از خبرنگاران صدا و سیما که این چنین بر پایه تحقیق و پژوهش بسته‌های خبری را تولید کند یقیناً بر ده‌ها میلیون نفر در کشور اثر خواهد گذاشت.

رئیس رسانه ملی با بیان این که معاونت سیاسی و حوزه اخبار در سازمان در سال‌های پس از انقلاب نیرو‌های با ارزش و توانمندی تربیت کرده است، افزود: امروز نیز باید بهترین خبرنگاران در صدا و سیما تربیت شوند تا بهترین خدمت را به مردم بدهند. 

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: این معاونت باید با نیرو‌های جوان و ورزیده جریانی بزرگ را شکل دهد.

دکتر علی عسکری، با تأکید بر این که خبرنگار باید اهل مطالعه و تحقیق باشد و با رویکردی امیدبخش و سازنده نقدهایش را بیان کند، افزود: خبرنگاران باید از آخرین دستاورد‌های حوزه مطالعات ارتباطات آگاه باشند تا با تدوین خوب، قاب مناسب، نحوه بیان و نگارش خوب بهترین بسته خبری را تولید کنند. 

وی با بیان این که دنیای امروز دنیایی پرآشوب، فریبکارانه و دروغین است، افزود: در این اوضاع، خبرنگاری که می‌خواهد گزارشی را بسته‌بندی و ارائه کند باید انسانی فهیم و مدبر باشد و هوشمندانه با رعایت اخلاق و عدالت، مأموریتش را در اطلاع‌رسانی به انجام رساند.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان این که هرچه پیش می‌رویم عرصه رویارویی ما با دشمن پیچیده‌تر می‌شود، گفت: صداوسیما باید خبرنگارانی جوان و با انگیزه در تراز کشور و نظام تربیت کند که مسئولیت این امر در سازمان برعهده معاونت سیاسی است.

نظرات بینندگان