کد خبر: ۱۳۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
به منظور تقدیر از 79 برگزیده جشنواره کتابخوانی؛

اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شیراز برگزار می‌شود

آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان شیراز همراه با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره 20 مردادماه برگزار خواهد شد.
به گزارش شیرازه، آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان شیراز با حضور مسئولان استانی و برگزیدگان این رویداد روز یکشنبه 20 مردادماه ساعت 10 در سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می‌شود که در این رویداد از 79 برگزیده شهرستان شیراز در بخش های فردی و خانوادگی قدردانی خواهد شد.

این در حالی است که  طبق سیاست‌گذاری اعلام شده از سوی دبیرخانه نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به دلیل استقبال و حجم زیاد شرکت کنندگان در این دوره، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان در دو مرحله ملی و شهرستانی برگزار می‌شود.

در استان فارس نیز براساس میزان مشارکت مردم در جشنواره در شهرستان‌ها،‌ آیین اختتامیه شهرستانی علاوه بر شیراز در یازده شهرستان دیگر که میزان مشارکت بیشتری داشته‌اند، انجام می‌شود.

در این راستا تاکنون کازرون، ‌فیروزآباد، ‌بوانات، ممسنی و رستم، مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی و  تجلیل از برگزیدگان را برگزار کرده‌اند که در مجموع از 61 برگزیده قدردانی شده است. تا پایان مردادماه نیز شهرستان‌های لامرد، کوار، داراب، زرین‌دشت، فسا و خرامه به‌ترتیب، میزبان اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خواهند بود.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان