کد خبر: ۱۳۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

آقای استاندار الوعده وفا؛ اصحاب رسانه موارد شکایت دستگاه های دولتی را به شیرازه ارسال کنند

به دنبال این رأفت استاندار نسبت به اصحاب رسانه، نور امیدی در دل اهالی زحمت کش سرزمین خبر روشن شد که امیدواریم ایشان تا پایان مسئولیت این روحیه نقدپذیری را حفظ و در کل مجموعه های دولتی فارس بسط نماید.
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ استاندار فارس در دیدار با اصحاب رسانه فارس به مناسبت روز خبرنگار و به پیشنهاد سردبیر شیرازه اعلام کرد دستگاه‌های اجرایی اگر شکایتی از خبرنگاران دارند آنرا مختومه کنند.

عنایت الله رحیمی که خود سالهاست صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه استخر می باشد در جمع خبرنگاران بیان کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی استان شکایتی از هر خبرنگاری دارند اعلام می‌کنم که آن شکایت را مختومه کنند و به عنوان نماینده عالی دولت در فارس از مقامات قضایی هم خواهم خواست که شکایت‌هایی که از طرف دولت از خبرنگاران استان بوده مختومه تلقی شود.
رحیمی در همین رابطه به نکته جالبی نیز اشاره کرد" اگر در قالب نقد موضوعی باعث حتی عبور از خطوط قانونی شود خواهیم بخشید."

آقای استاندار الوعده وفا؛ اصحاب رسانه موارد شکایت دستگاه های دولتی را به شیرازه ارسال کنند

به دنبال این رأفت استاندار نسبت به اصحاب رسانه، نور امیدی در دل اهالی زحمت کش سرزمین خبر روشن شد که امیدواریم ایشان تا پایان مسئولیت این روحیه نقدپذیری را حفظ و در کل مجموعه های دولتی فارس بسیط نماید.

بااین‌حال اما ظاهراً همچنان طرح شکایت از سوی ادارات کل در فارس حتی بعضاً در گوشه و کنار این استان نسبت به اصحاب رسانه و مطبوعات ادامه دارد.

به نظر می‌رسد استاندار فارس باید به دنبال تشکیل کمیته‌ای حقوقی به‌منظور ارجاع هرگونه شکایت دستگاه‌های اجرایی پیش از ارجاع به مقام قضایی به این کمیته باشد تا بتواند در حمایت از اصحاب رسانه و مطبوعات پیش‌قدم باشد.

پایگاه خبری تحلیلی شیرازه آمادگی پیگیری این وعده را در مورد رسانه هایی که احیاناً از دستگاه های دولتی مورد شکایت واقع شده اند را دارد لذا از اصحاب رسانه ای که در دوران مدیریت جناب دکتر رحیمی استاندار فارس مورد شکایت قرار گرفته اند می خواهد که موارد شکایت دستگاه های دولتی از شخص یا رسانه آنها را به آدرس ایمیل shirazefars@gmail.com ارسال تا به صورت تجمیعی و به پیوست نامه ای جهت گرفتن دستور مختومه نمودن آن به استاندار فارس تقدیم شود.





نظرات بینندگان