کد خبر: ۱۳۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
رئیس هیئت ورزش کارگران استان فارس خبر داد

ارتقا جایگاه ورزش کارگری استان از رتبه 20 به رتبه برتر کشوری

در سال 97، شاهد اعزام بیش از 180 نفر ازورزشکاران کارگر در رشته های مختلف ورزشی به مسابقات کشوری و کسب 7عنوان قهرمانی تیمی در رشته های مختلف ورزشی و کسب بیش از 40 مدال در حوزه بانوان و آقایان بوده ایم.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، امید جواندل در دیدار استاندار فارس با قهرمانان جهانی ورزش کارگری استان با بیان اینکه سالها ورزش کارگری در استان فارس مغفول مانده بود، افزود: در دولت تدبیر و امید با شعار نهضت ورزش کارگری و رویکرد ورزش، نشاط و بهره وری شاهد تحول در ورزش کارگری استان بودیم.
 
وی با بیان اینکه در سال های گذشته استان فارس رتبه بیستم را در ورزش کارگری کشور داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این رتبه  به جایگاه برتر کشوری ارتقا یافته است.
 
جواندل با بیان اینکه در سال 97، شاهد اعزام بیش از 180 نفر ازورزشکاران کارگر در رشته های مختلف ورزشی به مسابقات کشوری و کسب 7عنوان قهرمانی تیمی در رشته های مختلف ورزشی  و کسب بیش از 40 مدال  در حوزه بانوان و آقایان بوده ایم بیان کرد: از استان فارس 6 ملی پوش به  مسابقات جهانی کارگری اسپانیا اعزام نمودیم که در کشتی فرنگی آقایان حسین شکری و محمد جعفرتوسلی موفق به کسب مدال طلا و امین حسین زاده موفق به کسب مدال نقره کشتی ساحلی گردید و آقایان محمد زارع،بهزاد زارع و رحیم زارع در رشته پتانک اعزام گردیدند که با توجه به پتانسیل بالای اروپا تیم ایران موفق به کسب مدال در بخش مردان نشد.
 
رئیس هیئت ورزش کارگران استان فارس، با اشاره به تاکید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس بر تقویت ورزش همگانی در جامعه کارگری از به صدا در آمدن زنگ ورزش صبحگاهی در 90 درصد از کارگاه های بالای 50 نفر استان خبر داد.
 
وی ابراز امیدواری کرد جامعه کارگری فارس بتواند در مسابقات جهانی 2020 در کشور یونان حضوری پر رنگ داشته باشد و موفقیت هایی در خور نام استان کسب کند.


نظرات بینندگان