کد خبر: ۱۳۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

مهابادی: باید به حسرت شش ساله فجر پایان دهیم

سرمربی باتجربه فجرشهید سپاسی شیراز امیدوار است بازیکنان تیمش یک اتفاق بزرگ را در فصل جدید رقم بزنند.
به گزارش شیرازه، از آخرین حضور فجرسپاسی در لیگ برتر شش سال گذشته و اکنون داود مهابادی امیدوار است بتواند با ستاره‌های گمنام اما مدعی تیمش، در فصل جاری لیگ دسته اول شانس صعود به سطح اول فوتبال ایران باشد و به این حسرت پایان دهد.


مهابادی درباره شرایط تیمش در فصل جاری می‌گوید: طبق برنامه ریزی پیش می‌رویم و کم کم خودمان را برای شروع لیگ جدید آماده می‌کنیم. بازیکنان به خوبی به ارزش پیراهنی که بر تن کرده‌اند آگاه هستند و این هیجان آنها برای رقابت و انگیزه‌ای که برای شروع لیگ دارند همه ما را امیدوار کرده است.
وی ادامه داد: مطمئنا کار سختی پیش رو خواهیم داشت. رقابت در لیگ دسته اول را می‌توان از این حیث که تنها تیم‌های بالای جدول سهمیه لیگ برتر به دست می‌آورند و حتی کسب مقام‌ سوم هم ارزش چندانی ندارد و فرقی با حضور در رده پانزدهم ندارد، حساس‌تر دانست. تیم‌های مدعی زیادی در فصل جاری حضور دارند و همه هزینه زیادی برای حضور در لیگ برتر داشته‌اند. امید ما به استعدادهایی است که می‌توانند کار بزرگی را در فصل جاری به نام خود و شیراز کنند.


مهابادی با اشاره به دوری فجر سپاسی از لیگ برتر گفت: طی فصول اخیر فجر شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داشته و همواره با بدشانسی از این مهم بازمانده است. باید تلاش کنیم تا به این حسرت شش ساله خاتمه دهیم. نیاز به حمایت بیشتری داریم و در کنار هواداران که همیشه به این تیم لطف داشته‌اند، امیدواریم مسوولان هم نگاه بیشتری به این تیم و ارزشی که صعود به لیگ برتر خواهد داشت، داشته باشند.


سرمربی فجر درباره قرعه و اولین مصاف با آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته اول است. آنها در فصل گذشته نیز رقابت جدی برای صعود داشتند و در این فصل نیز مطمئنا این تلاش را ادامه خواهند داد. بازیکنان من کاملا به اهمیت رقابت با مدعیان و امتیاز این بازی‌ها آگاه هستند و تلاش خواهیم کرد در این بازی به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم و مسیر صعودمان را هموار کنیم.


وی ادامه داد: اگر به دنبال صعود هستیم مهمترین موضوع این است که برای دیگر رقبا و مدعیان این اتفاق نتایج خوبی کسب کنیم. آلومینیوم یکی از این تیم‌هاست و من به انگیزه و توانایی بازیکنانم کاملا ایمان دارم. نیازی نیست تاکید کنم که کارمان سخت است اما فجر باید اعتبار گذشته خود را به دست بیاورد و به حضورش در لیگ دسته اول خاتمه دهد. معجزه نه، اما یک همدلی بزرگ و حمایت شایسته نیاز داریم و باید بزرگترین ماراتن را پشت سر بگذاریم و به این مهم دست پیدا کنیم. تمام تلاش ما بر پایه این مساله خواهد بود که در کنار هواداران مان به روزهای خوب گذشته برگردیم و یک فصل فوق العاده را به پایان برسانیم. مطمئنا در این مسیر شکست و روزهای سخت نیز پیش روی ما خواهد بود و در کنار هم باید از این اتفاقات به سلامت عبور کنیم.

ورزش 3

انتهای پیام/
نظرات بینندگان