کد خبر: ۱۳۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
در شیراز؛

هدیه «شادکامی» برای دوستداران سینما

جلسه نمایش، نقد و بررسی فیلم «دست‌نیافتنی‌ها» با سخنرانی دکتر فیروزآبادی، استاد روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موضوع «شادکامی و امید به زندگی» در زندگی برگزار خواهد شد.
به گزارش شیرازه، جلسه نمایش، نقد و بررسی فیلم «دست‌نیافتنی‌ها» با سخنرانی دکتر فیروزآبادی، استاد روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موضوع «شادکامی» در زندگی برگزار خواهد شد.

مدیراجرایی پردیس سینمایی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار شیرازه گفت: باشگاه مخاطبان پردیس سینمایی گلستان در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی خود، روز پنج شنبه 24 مرداد در سالن 1 این پردیس سینمایی فیلم «دست‌نیافتنی‌ها» ساخته مشترک‌ «الیور ناکاشه» و «اریک تولدانو» را برای دوستداران هنر هفتم نمایش خواهد داد.

علی آذری با اشاره به حضور دکتر فیروزآبادی در این نشست، افزود: اهمیت این رویداد فرهنگی در شهر شیراز از این جهت است که یکی از برجسته‌ترین اساتید روانپزشکی شیراز به تحلیل ابعاد روانشناختی این فیلم خواهد پرداخت.

هدیه «شادکامی» برای دوستداران سینما

وی در همین رابطه افزود: از مهمترین موضوعاتی که در سینما  نسبت شادکامی و امید به زندگی برای مخاطب سینما است که در این برنامه با نگاهی تخصصی به آن پرداخته خواهد شد.

دکتر آذری با اشاره به این که علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیط شرکت در این برنامه می‌توانند به سایت ایرانتیک مراجعه کنند گفت: این برنامه در روز پنج‌شنبه، 24 مرداد ساعت 17:30 در سالن 1 پردیس سینمایی گلستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
نویسنده :
سعید دهقانی
نظرات بینندگان