کد خبر: ۱۳۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خدمتی دیگر از شهرداری شیراز؛

پاسخ استعلام‌ از شهرداری به‌صورت رایگان انجام می‌شود

شهردار شیراز گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت شهروندان، پاسخ استعلام‌ها از سوی شهرداری شیراز رایگان و به کمتر از 48 ساعت کاهش‌یافته است.
پاسخ استعلام‌ از شهرداری به‌صورت رایگان انجام می‌شودبه گزارش شیرازه، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز گفت: تقاضای بیش از 85 درصد مراجعه‌کنندگان به شهرداری شیراز دریافت پاسخ استعلام املاک، گرفتن وام و دیگر کارهای ضروری است.

فارس نوشت: وی خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز اپلیکیشنی را طراحی کرده که بر روی گوشی همراه نصب و از این طریق پاسخ استعلامی که درگذشته ظرف مدت 2 ماه طول می‌کشید تا از شهرداری و یا دفترخانه  دریافت کنند را در مدت کمتر از 48 ساعت به متقاضی اعلام می‌کند.

شهردار شیراز تصریح کرد: این طرح در منطقه 4 شهرداری شیراز به‌طور آزمایشی عملیاتی و اجرایی شده و نیز در مناطق 1، 6 و 10 نیز  اجرایی می‌شود.

اسکندرپور با اشاره به اینکه پاسخ استعلام‌ها از شهرداری به‌صورت رایگان انجام می‌شود، افزود: بیش از 30 اپراتور در کنار مانیتورینگ درخواست‌های ارائه‌شده مبنی بر دریافت استعلام‌ها را بررسی و به شهروندان ارائه می‌دهند.

شهردار شیراز بیان داشت: شهرداری شیراز برای تسهیل در ارائه خدمت به مردم از تمام ظرفیت‌های  خود استفاده کرده و در اختیار شهروندان قرار می‌دهد و این روند در بستر‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و نیز زیرساخت‌های شهری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: زیباسازی، مرمت، باز‌سازی و دیگر المان‌های شهری در اولویت این نهاد مردمی است  و این روند تا رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده شهرداری همچنان ادامه دارد.

اسکندرپور اضافه کرد: شهروندان در صورت هرگونه شکایت به سامانه شهرداری مراجعه و درخواست‌های خود را مطرح کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/   

نظرات بینندگان