کد خبر: ۱۳۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری در گفتگو با شیرازه:

جهادگران بسیجی، زمینه سازان دولت اسلامی در عصر ظهورند/ خدمات جهادگران بسیجی، موفق تر از کارهای تشریفاتی و اداری است

آیت الله کلانتری، خدمات جهادگران بسیجی، موفق تر از کارهای تشریفاتی و اداری دانست.

آیت الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با شیرازه، اظهار داشت: هر عملکردی که بر مبنای اقدام و عملیات بسیجی باشد، نتیجه موفقیت آمیز خواهد داشت، چرا که روند اداری و پیچ و خم قوانین را دربر ندارد و نتیجه سریع و مطلوب را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: کارهای انقلابی و بسیجی، چون بدون چشمداشت و برای رضای خداست و روند بروکراسی اداری را ندارد، بهتر جوابگوی حل مشکلات است. این مسئله را از ابتدای انقلاب تا کنون، بارها و بارها تجربه کرده و جواب گرفته ایم؛ هم در دفاع مقدس، هم دوران سازندگی، هم در زلزله ها و حتی سیل های اخیر، مردم کاملا این را درک کردند که خدمات جهادگران بسیجی، به مراتب بیش از کارهای تشریفاتی و اداری موفق بوده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه همیشه حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به این امر تأکید دارند تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه ها و عوامل اثرگذار در اقتصاد مقاومتی، همین حرکات جهادگرانه و بسیجی وار است.

به گفته آیت الله کلانتری، به نظر می رسد که ما همیشه در ادامه راه نورانی و الهی انقلاب اسلامی، به این روحیه بسیجی و خصلت های انقلابی نیاز داریم. به همین جهت است که همیشه مقام معظم رهبری تأکید دارند و در این راه مطالبه گری دارند.

وی یادآور شد: بنابر روایات معتبر، اکثر سرداران و افسران لشکر حضرت مهدی (عج) در آغاز نهضت، جوانان هستند. طبیعی است که برای زمینه سازی ظهور و دولت الهی و تحول برانگیز امام عصر (عج)، همین جوانان پاک و علاقه مند هستند و مطمئنا هر کاری که بر مبنای جوان گرایی به همراه علم و دانش و تقوا باشد، آثار و برکات خاصی به همراه خواهد داشت و این جهادگران بسیجی، قطعا در این زمینه سازی ظهور، نقش مهمی دارند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان