کد خبر: ۱۳۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه:

اولین دوره توانمندسازی مدیران فضای مجازی فارس برگزار می شود

سرهنگ دوستدار، از برگزاری دوره های چهار روزه توانمندسازی مدیران فضای مجازی فارس خبر داد.

سرهنگ محمدجعفر دوستدار، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه، با اعلام اینکه اولین دوره توانمندسازی مدیران شهرستان های استان فارس به مدت 4 روز از اول شهریور ماه در شیراز برگزار می شود، اظهار داشت: پیش بینی می کنیم حدود 70 نفر از مدیران فضای مجازی از نواحی و اقشار استان در این دوره شرکت کنند.

دوره های توانمندسازی مدیران فضای مجازی فارس برگزار می شود

دوستدار گفت: توصیه های مقام معظم رهبری به اهمیت فضای مجازی و نیز فضای عمومی جامعه، سپاه را به این نتیجه رسانده که در این حوزه هم جهت مدیریت و فرهنگسازی باید ورود کند.

وی با بیان اینکه با توجه به معرفی مسئولین جدید فضای مجازی در شهرستانها، نیاز به دوره های توانمندسازی آنها احساس می شد تصریح کرد: شبکه سازی و کار تشکیلاتی، فناوری های نوین، حضور هوشمندانه در رسانه و فضای مجازی، سواد رسانه ای، سواد بصری و تکنیک های تولید محتوا، خبرنگاری موبایلی، کارآفرینی در فضای مجازی، مدیریت در فضای مجازی، امنیت در فضای مجازی، اخلاق در فضای مجازی و بیانیه گام دوم انقلاب، از جمله سرفصل های این دوره می باشد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس ضمن بیان اینکه این دوره با حضور اساتیدی از استان و تهران برگزار می شود، تصریح کرد: مهمانان ویژه ای هم از جمله مسئول مركز مپتا سازمان فضای مجازی بسیج، آقای ابوالحسنی تهیه کننده مجموعه "دیرین دیرین" و مسئولین استانی را خواهیم داشت.

دوستدار، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای توانمندسازی مسئولین فضای مجازی دانست و افزود: در این دوره، در کنار آموزش، فعالیت های سازمان فضای مجازی سپاه هم تشریح خواهد شد.

به گفته وی، در تداوم این دوره ها، دوره های حضوری و غیرحضوری دیگری هم در طول سال انجام خواهد گرفت و بعد از دوره های غیرحضوری، دوره های استانی و کشوری هم برگزار می شود.

دوستدار در ادامه به برنامه های این سازمان جهت آموزش خبرنگاران افتخاری از پایگاه های مقاومت حوزه ها و نواحی مختلف اشاره کرد و گفت: در طول سال برای این افراد دوره های آموزشی از جمله دوره های غیرحضوری خبرنگاری داشته ایم و با تعامل خوبی که با روابط عمومی سپاه استان صورت گرفته، چندین دوره برای طول سال تعریف شده که این دوره ها هم برای تداوم توانمندسازی خبرنگاران افتخاری سپاه و بسیج است.

نظرات بینندگان