کد خبر: ۱۳۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خبر داد:

جذب ۹۱ درصد از بودجه شهرداری شیراز در سال گذشته/ بدهی ۸۸۱ پیمانکار به طور کامل تسویه شده است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز درخصوص بدهی شهرداری شیراز به پیمانکاران، گفت: کل مبلغ بدهی ۱۵۰ میلیارد تومان است که در سال قبل بدهی ۸۸۱ پیمانکار به طور کامل تسویه شد.
به گزارش شیرازه، معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز بعد از ظهر بیست و سوم مرداد ماه در جلسه علنی شورای شهر شیراز به ارائه گزارش عملکرد این معاونت در سال گذشته پرداخت و از طلب ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی دستگاه های اجرایی به شهرداری شیراز خبر داد.

محمدهادی هاشم پور با بیان اینکه در سال گذشته مبلغ ۳۰۲ میلیارد تومان و طی سه ماه ابتدایی سال جاری ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از دستگاه های اجرایی وصول شده است، چک های برگشتی شهرداری شیراز را بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مراحل قانونی برای دریافت این مطالبات درحال انجام است.

وی درخصوص بدهی شهرداری شیراز به پیمانکاران، اظهار داشت: کل مبلغ بدهی ۱۵۰ میلیارد تومان است که در سال قبل بدهی ۸۸۱ پیمانکار به طور کامل تسویه شد؛ تعداد کل پیمانکاران ۳ هزار و ۵۰۰ نفر بود.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه برنامه پنج ساله شهرداری شیراز پنج ساله بوده است، کیفیت و شفافیت نظام و مدیریت منابع مالی را در دستور کار دانست.

هاشم پور درخصوص تامین اعتبار اجرای پروژه های عمرانی در قالب بودجه مصوب، گفت: مسئله مدیریت هزینه در اولویت شهرداری و در حال انجام است.

وی همچنین درباره جذب اعتبارات شهرداری شیراز در سال گذشته، اعلام کرد: بیش از ۹۱ درصد از بودجه سال ۹۷ جذب شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه حسابرسی بودجه سال قبل، به پایان رسیده است، درخصوص خدمات رفاهی درنظر گرفته شده برای بازنشستگان شهرداری شیراز اظهار داشت: تمامی مطالبات بازنشستکان شهرداری تا فروردین سال جاری تسویه شده و بیمه تکمیلی بازنشستگان شهرداری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

هاشم پور علاوه بر تاکید بر برنامه ریزی در شهرداری جهت جلوگیری از خریدهای مازاد، از بهره برداری بازارچه هنر در ماه آینده و بازار موبایل در بهمن سال جاری خبر داد.
نظرات بینندگان