کد خبر: ۱۳۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
در جلسه جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس مطرح شد؛

دفاتر باغ های مجالس نسبت به رعایت قانون در برگزاری جشن ها توجه و حساسیت بیشتری داشته باشند

تعداد باغ شهری‌ها به‌طور دقیق در سطح شهر شناسایی نشده است و در این میان نیاز است تا دفاتر باغ های مجالس در سطح شهر نسبت به رعایت قانون در برگزاری مراسم و جشن ها توجه و حساسیت بیشتری داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری شیرازه، حجت‌الاسلام محمود محمودی در جلسه جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس که در مصلی قدیم نماز جمعه برگزار شد، به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون رفع مشکلات فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: نباید هیچ‌گاه احساس یاس و ناامیدی کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از جامعه اساتید برای حل مشکلات فرهنگی و غیره راهکار بگیرند، افزود: برخی پیرامون مشکلات فرهنگی دل بسیار پردردی دارند، این نگرانی‌ها مقدس است البته به‌تنهایی کافی نیست.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس با تاکید بر اینکه باید پشتوانه غنی نرم‌افزاری را در اختیار مسئولان قرار دهیم، تصریح کرد: باید طبق چهارچوب‌های حوزوی فعالیت‌ها را در این رابطه گسترش دهیم.

در ادامه این جلسه سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان فارس با اشاره به اینکه سه روند مشخص در کشور داریم که اگر این سه مرحله مشخص شود موضوعات برطرف می‌شود، بیان داشت: نخستین مرحله موضوع قانون است، 200 صفحه در موضوع عفاف و حجاب قانون وجود دارد، شاید هزینه جرم کم باشد اما قانون وجود دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در موضوع اماکن نیاز به مجوز سازمان دیگری ندارد افزود: خود مجموعه نیروی انتظامی می‌تواند به این موضوع ورود پیدا کند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین خادم عضو جامعه اساتید حوزه های علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: تعداد باغ شهری‌ها به‌طور دقیق در سطح شهر شناسایی نشده است و در این میان نیاز است تا دفاتر باغ های مجالس در سطح شهر نسبت به رعایت قانون در برگزاری مراسم و جشن ها توجه و حساسیت بیشتری داشته باشند.

نظرات بینندگان