کد خبر: ۱۳۲۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

مصادره باغ های میزبان مجالس مختلط در دستور کار قرار گرفت

سرپرست محاکم تجدیدنظر استان فارس در خصوص اماکن و باغات مجالس گفت: مسئولان اماکنی که ضوابط و مقررات برگزاری مجالس را رعایت نکنند نیز ضمن تعقیب کیفری دستور مصادره ملک و اموال آنان در چارچوب مقررات مربوطه صادر خواهد شد.
به گزارش شیرازه، سیدمصطفی بحرینی در جلسه جامعه اساتید استان فارس که پیرامون مشکلات فرهنگی و ناهنجاری ها در مصلی قدیم نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه دادگستری استان اشراف کامل به مشکلات موجود و مسائل اقتصادی دارد، اظهار داشت: از ظرفیت مجموعه قضایی در جهت کاهش معضلات و جلب رضایتمندی عمومی بهره گیری می کنیم.

وی در ادامه افزود: در این راستا به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضائیه و پیگیری های مستمر ریاست کل دادگستری استان،در مجموعه قضایی فارس با برنامه ریزی دقیق تحرک قابل توجهی در راستای افزایش رضایتمندی عمومی ایجاد شده است.

معاون قضایی دادگستری استان فارس به ملاقات های عمومی رئیس کل دادگستری فارس در محل دادگستری استان و همچنین مساجد و اماکن مقدس اشاره کرد و بیان داشت: در راستای احقاق حقوق عامه رئیس کل دادگستری فارس با همراهی مسئولان و شورای قضایی استان ضمن دیدار از محلات مختلف شیراز به بررسی معضلات و مشکلات مردم بخصوص در مناطق محروم می پردازند و این برنامه با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح پیشگیری و مقابله با مظاهر علنی فساد و ساماندهی و نظارت بر وضعیت باغات مجالس و مراکز تفریحی و گردشگری اشاره و ابراز کرد: در این خصوص شعب ویژه ای در دادسرا، دادگاه های بدوی و تجدیدنظر تشکیل شده است که با بهره گیری از ظرفیت قانونی و تعامل با مسئولان اجرایی و همچنین همکاری ضابطین قضایی پرونده های این حوزه به صورت ویژه رسیدگی و تعیین تکلیف می شود.

بحرینی در ادامه به آمار عملکرد دادسرا و محاکم در برخورد با مخلین نظم و امنیت و عوامل ناهنجاری های اخلاقی اشاره و تصریح کرد: در خصوص سرنشینان وسائل نقلیه ای که به ترویج بدحجابی و رفتارهای هنجارشکنانه اقدام می کند. در مواردی که با تذکرات قانونی افراد به اصلاح رفتارهای خود اقدام نکنند علاوه بر تعقیب کیفری خودروهای این افراد متوقف خواهد شد.

معاون قضایی دادگستری فارس در خصوص اماکن و باغات مجالس نیز بیان داشت: مسئولان اماکنی که ضوابط و مقررات برگزاری مجالس را رعایت نکنند نیز ضمن تعقیب کیفری دستور مصادره ملک و اموال آنان در چارچوب مقررات مربوطه صادر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
0
اوضاع خیلی بد تر از آن است که فکر می کنید
اگر دیر بجنبید چیزی از عفاف در جامعه باقی نمی ماند