کد خبر: ۱۳۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
آیت الله کلانتری خواستار شد؛

با ناهنجاری های باغ شهری ها و بی حجابی‌ها برخورد شود

رئیس جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه موضوع فرهنگی غریب و مظلوم است افزود: باید به‌طور فوری به مشکلات فرهنگی و ناهنجاری ها رسیدگی شود، البته در جریان هستیم که نیروی انتظامی فعالیت‌هایی ازجمله طرح ناظر را انجام می‌دهد، درواقع باید با ناهنجاری های مرتبط با باغ شهری ها و دیگر بدحجابی‌ها برخورد شود.
به گزارش شیرازه، آیت الله علی اکبر کلانتری در دیدار با حضور فرمانده انتظامی فارس و جمعی از مسئولان قضایی و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فارس، با اشاره به مشکلات موضوع ناهنجاری های فرهنگی گفت: این مشکلات با برگزاری یک سمینار و جلسه برطرف نمی شود.

وی پیشینه انقلاب اسلامی را در عرصه فداکاری نشان از یک انقلاب فرهنگی دانست و افزود: اگر بنا باشد مسئله فرهنگ مورد توجه قرار گیرد باید جلسات متعددی که آغاز آن روحانیت باشد برگزار شود.

رئیس جامعه اساتید حوزه های علمیه استان فارس وجود بی‌حجابی‌ها در سطح شهر شیراز را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: برخی طبق نامه‌هایی که به ما نوشته‌اند از ناهنجاری های باغ مجالس و رستوران‌ها در سطح شهر شکایت و گله می‌کنند.

وی با بیان اینکه موضوع فرهنگی غریب و مظلوم است خاطرنشان کرد: باید به‌طور فوری به مشکلات فرهنگی و ناهنجاری ها رسیدگی شود، البته در جریان هستیم که نیروی انتظامی فعالیت‌هایی از جمله طرح ناظر را انجام می‌دهد، در واقع باید با ناهنجاری های مرتبط با باغ شهری ها و دیگر بدحجابی و بی حجابی‌ها برخورد شود.

نظرات بینندگان