کد خبر: ۱۳۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس:

25 هزار باغ و باغ شهری اطراف شیراز وجود دارد که فقط 101 باغ مجوز مراسم دارد/ برای جلوگیری از هنجارشکنی باید هزینه جرم را بالا برد

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به هنجار شکنی های فرهنگی و بی حجابی در جامعه اشاره و اضافه کرد: برای جلوگیری از هنجارشکنی باید هزینه جرم را بالا برد، از این رو 26 سازمان در امر مشکلات آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی دخیل هستند که یکی از آنان نیروی انتظامی است.
به گزارش شیرازه، سردار حبیبی در جلسه جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس که در خصوص ناهنجاری های فرهنگی و باغات شهری در مصلی قدیم نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی را به‌عنوان پدیده نوعی در دنیا دانست و گفت: تمام افرادی که در گذشته کیسه برای منافع خود دوخته بودند، نظام مقدس اسلامی را قبول نداشتند.

وی در ادامه به توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن باوجود شکست‌هایی که خورده است اما عقب‌نشینی نکرد و با تعدادی از کوردلان که در کشور حضور داشتند درصدد بود تا توطئه‌هایی انجام دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس بصیرت و هوشیاری مقام معظم رهبری را از جمله دلایل عدم موفقیت دشمنان در توطئه های خود علیه نظام مقدس اسلامی دانست و بیان داشت: حضور مردم در صحنه نیز از دیگر مواردی است که مانع ایجاد توطئه‌های دشمن شده است.

وی به هنجار شکنی های فرهنگی و بی حجابی در جامعه اشاره و اضافه کرد: برای جلوگیری از هنجارشکنی باید هزینه جرم را بالا برد، از این رو 26 سازمان در امر مشکلات آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی دخیل هستند که یکی از آنان نیروی انتظامی است.

سردار حبیبی با بیان اینکه 25 هزار باغ و باغ شهری اطراف شیراز وجود دارد، تصریح کرد: تعداد تالارها و باغ‌های مراسم مجوز دار نیز 101 واحد است که از این تعداد 24 تالار با هتل است که در بسیاری از موارد نیروی انتظامی با ناهنجاری های مرتبط با این مراکز برخورد کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید آسیب‌هایی که مدنظر است در اتاق فکر شناسایی شود و پس‌ازآن راهکار را ارائه دهیم و در پایان، همه باید کار را پیش ببریم و نیروی انتظامی هم تمام و کمال پای‌کار ایستاده است.

نظرات بینندگان