کد خبر: ۱۳۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
امام جمعه لامرد:

مسئولان در میان نیروهای جهادی حضور پیدا کنند/سنت‌های فراموش عید غدیر احیا شود

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه لامرد در خطبه های امروز نماز جمعه لامرد پیرامون اردو های جهادی گفت:کارهای جهادی یکی از اقدامات ارزشمند پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که در کشور باب شد و از رویش‌های انقلاب اسلامی است. رویش‌های انقلاب اسلامی فقط مربوط به افراد نیست بلکه مربوط به جریان‌های انقلاب اسلامی همانند کارهای جهادی نیز است.
امروز 12 هزار و 104 گروه جهادی در کشور فعالیت دارند، 716 گروه جهادی محلات،605 گروه  جهادی دانش‌آموزی و 105 گروه جهادی پزشکی داریم که 33 درصد اقدامات فرهنگی، 28 درصد فنی و عمرانی،19 درصد علمی و پژوهشی،10 درصد بهداشت و درمان و 10 درصد اشتغال‌زایی و کارآفرینی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: یک هزار و 476 گروه جهادی دانشجویی نیز در کشور مشغول به فعالیت می‌باشند که گاهی در مورد دانشگاه‌ها حرف‌هایی زده می‌شود که این حرف‌های دشمنان است.
کار جهادی اثرات فراوانی دارد امروز در حوزه موشکی و نانو جز پیشرفته‌ترین کشورها هستیم اما چرا در صنعت خودرو مشکل‌داریم؟ زیرا هرجا جهادی و انقلابی عمل کردیم پیشرفت کردیم.
آحاد جامعه در قبال روحیه جهادی و کار جهادی مسئول هستند و باید این موضوع گفتمان سازی و فرهنگ‌سازی کرد.
مسئولان در میان نیروهای جهادی حضور پیدا کنند،نیروهای جهادی خوشحال می‌شوند و توقعی هم ندارند.

وی در مورد معظلات اجتماعی گفت: معضلات اجتماعی وجود دارد اما نباید فقط نیمه‌خالی لیوان را دید بلکه امروز نیمه پرلیوان بیشتر است و این موضوع خودش را در 22 بهمن‌ها و جریانات مهم ملی نشان می‌دهد.

وی در موضوع جنایت های برخی از ابر قدرت ها گفت: به اسم حقوق بشر چه بلاهایی که بر سرملت ها نیاوردند و انگلیسی‌ها غیرقانونی کشتی نفت‌کش ما را گرفتند و آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را کردند که این کشتی آزاد نشود اما باز نتوانستند.
این پیروزی‌های جبهه مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت و خرمشهرها یکی‌یکی فتح خواهد شد.
حجت الاسلام حسین زاده عید غدیر را سرآغاز شناخت محرم دانست و افزود: عید غدیر بسیار مهم است و آن را باید بزرگ کنیم تا محرم را بشناسیم و سنت‌های فراموش‌شده در مورد عید غدیر باید احیا شود و مردم مشارکت و حضور باشکوه در مراسمات عید غدیر داشته باشند.


برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان