کد خبر: ۱۳۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
امام‌ جمعه اقلید با اشاره به ائتلاف آمریکایی:

خلیج‌فارس و تنگه هرمز صاحبی قوی و مقتدر دارد که ضربه شصت آن را بارها چشیده‌اید

امام‌جمعه اقلید با اشاره به ائتلاف آمریکایی در خلیج‌فارس و با یادآوری ماجرای ملوانان انگلیسی و آمریکایی، سرنگونی پهپاد، کشتی انگلیسی و...، خطاب به آمریکا و انگلیس و... گفت: خلیج‌فارس و تنگه هرمز صاحبی قوی و مقتدر دارد که ضربه شصت آن را بارها چشیده‌اید.

به گزارش خبرنگار شیرازه از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر، با گرامیداشت 31 مردادماه، روز صنعت دفاعی و تشکیل وزارت دفاع، این روز را نمونه بارز اثبات خودباوری در عمل خواند و با اشاره به پیشرفت‌هایی که در این حوزه کسب شد، عنوان داشت: همت جهادی صورت گرفته در این عرصه باید الگویی برای سایرین در زمینه‌های دیگر باشد.

امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه چرا سپاه و ارتش توانستند با دست خالی و از صفر شروع کرده و به چنان پیشرفتی برسند که امروز نه‌تنها نیاز کشور در صنایع دفاعی را تأمین کردند، بلکه به کشورهایی چون سوریه، عراق و...نیز صادرات داشتند، اما در بخش‌هایی ازجمله خودرو، علوفه دام، شکر و... هنوز محتاج واردات هستیم؟

امام‌جمعه اقلید ادامه داد: چرا سپاه می‌تواند پیشرفته‌ترین پهپاد  آمریکایی را سرنگون کند، بنزین را به خودکفایی برساند و...، اما در صنعت خودرو با وجود عدم کنترل قیمت و افزایش روزافزون آن، ارتقای ایمنی و پیشرفتی مشاهده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام طالبی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ائتلاف آمریکایی در خلیج‌فارس، بیان داشت: آمریکایی‌ها و هر دولتی که به بهانه‌های واهی در ائتلاف آمریکایی حضور پیدا کنند، بدانند که بازنده و سرشکسته بوده و پیروزی از آن ما است.

وی با یادآوری ماجرای ملوانان انگلیسی و آمریکایی، سرنگونی پهباد، کشتی انگلیسی و...، خطاب به آمریکا و انگلیس و... گفت: خلیج‌فارس و تنگه هرمز صاحبی قوی و مقتدر دارد که ضربه شصت آن را بارها چشیده‌اید.
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان