کد خبر: ۱۳۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
معاونت فرهنگی بنیاد شهید استان فارس:

پیام آوران ایثار به مراکز علمی و آموزشی اعزام می شوند

محمدی معاونت فرهنگی بنیاد شهید استان فارس از ویژه برنامه های این بنیاد برای آزادگان و اسرا دوران دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش شیرازه، سید علی محمدی معاونت فرهنگی بنیاد شهید استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما از ویژه برنامه های این بنیاد برای آزادگان و اسرا دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: 26 مرداد ماه یک فرصت است برای بازگو کردن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به افرادی و نسل هایی که در آن دوران نبوده اند، هدف از برگزاری برنامه های متنوع هم همین انتقال تجربیات ارزشمند به نسل های این مرز و بوم است.

وی از تشکیل ستاد مرکزی برگزاری خبر داد و افزود: ستاد استانی و شهرستانی جهت هماهنگی اجرای مراسمات بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سر افراز تشکیل شده است.

محمدی به اعزام راویان آزاده تحت عنوان "پیام آوران ایثار" اشاره کرد و گفت: قریب به 70 نفر از آزادگان و ایثارگران بعنوان راوی در سراسر استان فارس به مراکز علمی و آموزشی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعزام می شوند.

معاونت فرهنگی بنیاد شهید استان فارس تصریح کرد: مکاتبه با دستگاه های اجرائی استان فارس به منظور تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته ادارات، سخنرانی آزادگان در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته نقاط مختلف استان، تجلیل از آزادگان در سطح شهرستان ها با هماهنگی بنیاد غدیر و موسسه فرهنگی پیام آزادگان، برگزاری مراسم کوهنوردی آزادگان شهرستان شیراز و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در تپه نورالشهدا، اعزام پیام آوران ایثار به مراکز علمی و آموزشی، دیدار با خانواده های آزادگان استان فارس به خصوص آزادگان سادات در اعیاد قربان تا غدیر و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در حسینیه های شهدا و مراکز فرهنگی گلزار شهدا، بخشی از این برنامه های تدارک دیده می باشد.

به گفته محمدی، بیش از 100 نفر آزادگان صبح روز شنبه با استاندار محترم فارس دیدار خواهند کرد و دیدار با آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از اهم برنامه های این بنیاد است. از قهرمانان آزاده یعقوب امیر سالاری در کنگره ملی آزادگان هم تجلیل به عمل می آید.


برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان