کد خبر: ۱۳۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۸

قهرمانی تیم هیئت شنای فارس در کشور

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان فارس گفت: تیم شنای استان فارس در جشنواره کشوری به عنوان قهرمانی دست یافت.
به گزارش شیرازه، شهرام کمال‌زاده یکشنبه بیست و هفتم مرداد در جمع خبرنگاران گفت: تیم هیئت شنای استان فارس با حمايت مالي شركت بازرگاني گرامي شيراز و با كسب 39 مدال رنگارنگ، با اقتدار قهرمان رقابت‌های کشوری شد.

او خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰۸ شناگر در قالب ۱۸ تیم در رده هاي سني هشت تا ده ساله و به میزبانی کرمان برگزار شد.

کمال‌زاده گفت: در این دوره از مسابقات محمدمهدی غلامی شناگر با آتیه استان فارس با کسب ۱۲ نشان طلا به عنوان قهرمان قهرمانان کشور انتخاب شد .

رئیس هیئت شنا شیرجه و واترپلو فارس ادامه داد: در این دوره از مسابقات علاوه بر مدالهای غلامی، پارسا شهشهانی ۶ نشان طلا و سه نقره، محمدمهدی اصلانی ۵ نشان طلا و یک برنز، مازیار حسینی ۴ نشان طلا و سه نقره، متین نوشاد دومدال طلا و یک برنز و امیرعباس پایگانه نیز 2 نشان طلا کسب کردند.

او گفت: محمدمهدی غلامی، پارسا شهشهانی، محمدمهدی حسنی، مازیار حسینی، متین نوشاد، امیرعباس پایگانه، محمدعلی انبار، امیرحسین علی نژاد، كياشا قامتي، محمدحسین زارعی و متین جاوید اعضای تیم و امیرمحمد شجاعی، آرين علیایی، محسن کمال زاده و امیررضا علیپور سرمربی و مربیان تیم هیئت شنای فارس بودند.

کمال‌زاده همچنین از کسب عنوان قهرمانی تیم واترپلو دختران رده سنی یازده تا چهارده سال فارس برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری مناسب انجام شده و همچنین حمایت مدیران ارشد ورزش و جوانان استان، آتیه درخشانی پیش روی ورزشکاران در رشته شنا در فارس قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان